Kauhea ikävä lapsia :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eronnut äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eronnut äiti

Vieras
Kolme lasta on isällä ja mulla on heitä niiiiiiiiiiiin kauhea ikävä. Äidin pikku kullanmuruja. Tuntuu niin väärältä, että mies halusi erota ja siitä olenkin jo päässyt yli (melkein kai), mutta se että siihen liittyy "kaupan päälle" myös päiviä erossa lapsista on niin raastavaa. :(

Sun pitää noilla vapailla vaan yrittää nauttia ja keskittyä vain ja ainoastaan ITTEES. Tapaat kavereita, syöt hyvin, hemmotteluhoitoja, lueskelet, harrastat..laittelet kotia yms KAIKESSA RAUHASSA ilman hälinää. mikäpä tuon mukavampaa varsinkin kun tietää että kyllä ne lapset sieltä aina takaisin kotiin tulee :) En minä ainakaan vähiä vapaitani istu yksin kotona murehtien ja ikävöiden vaan nautin hyvällä omallatunnolla OMASTA AJASTA jota ei tosiaan liikaa lasten kotonaollessa ole.

Tiedän tunteen... Mä tosin nään lastani vaan joka toinen viikonloppu ja tää se vasta perseestä onkin. Taas menee kaksi viikkoa ettei nähdä ollenkaan :(

Kaksi viikkoa oliskin jo tosi hurjaa. Ja niin monelle vanhemmalle (varsinkin isälle) tuttua. Meillä on vuoroviikot. Kyllä mä yritän ajatella, että tää on lapsille hyvä, mutta itelle tosi surkeeta.

Yhteistyössä