Kauden kivoimmat lastenvaateuutudet?

Onko löytynyt suosikkeja? Mulla on tosi lyhyt lista, mutta tässä on sentään jotain omia suosikkejani:








Ps. makuasioista ei kannata turhan vakavasti vääntää kättä :) nautitaan vain visuaalisesti.
Voi, sä niin ansaitsit mun anopin, kun se kantaa vaan tollasen värisiä vaatteita. Mun mielestä meidän muksuille sopii eri värit vaikka kivoja noikin on. Mulla ei tule niitä kauheasti käytettyä, kun ne ei sovi minkään muun kanssa.
 
Voi, sä niin ansaitsit mun anopin, kun se kantaa vaan tollasen värisiä vaatteita. Mun mielestä meidän muksuille sopii eri värit vaikka kivoja noikin on. Mulla ei tule niitä kauheasti käytettyä, kun ne ei sovi minkään muun kanssa.
Sehän riippuu ihan muksusta, sopiiko vai ei. (oon vielä 80-luvun vuodenaikaväriteorian pauloissa). Omani on tummatukkainen, joten sille sopii ruskeat, vihreät, oranssit, keltaiset, vaaleanpunaiset :) Mä en oo nyt löytänyt ollenkaan kivoja turkooseja/limejä/tms joita myös käytän lapsella.
 
"tutu"
Toi keltainen paita on todella ihana. Kangas oottaa jo kaapissa että pääsis ompelemaan. Mulla on vaaleatukkainen lapsi ja musta hälle sopii keltainen todella kauniisti. Tuo pöllökuosi onkiva, mutta ei tuon värisenä oikein sovi meille. Farkut näyttää myös hauskoilta. Tuo pallopaita ei vain oikein iske.
 
"vieras"
Mun lapselle sopii utuiset ja hiekkaiset sävyt. Ikävä kun kukaan meidän perheestä ei moisista pidä. Pojan lempiväri on punainen, joten sitä suosin. Kesäksi ajattelin pätkiä hihoista pieneksi jääneistä pitkähihaisista lyhythihaisia ja housut lyhentelen capreiksi ja shortseiksi. Siinä meidän kesämallisto :)
 
Huom harmaana
Kivoja vaatteita. Tuo ruskea pallopaita ei ihan iske, mutta myyt kyllä.

Meillä blondipoika käyttää sujuvasti keltaista, oranssia, ruskeaa, lilaa, turkoosia ja limeä :)
vaalenapunaistakin on ollut, mutta ei nyt viime aikoina.
 
"vieras"
Aivan ihania, ottaisin heti tytölleni tuon keltaisen paidan valkoisella kuvioinnilla (onko Metsolaa?) ja tuo pöllöpaita on PAKKO tilata (lintumiehen tyttärelle, mistä tuo paita on?)

Typylle sopii oikeastaan väri kuin väri, tukka on tuollainen hunajanvaalea mutta iho helposti ruskettuva ja näin talvellakin todella kauniin sävyinen. Silmät ovat jännän siniset, ei sellaiset vaaleansiniset vaan kirkkaansiniset. Ehkä beige on sellainen väri, että laps näyttäisi alastomalta sen värisissä yläosissa, housuissa varmaan meniskin... Meillä on paljon turkoosia, petroolia, nurmenvihreää, pinkkiä, luumua, keltaista, oranssia, ruskeaa.
 
Huom harmaana
[QUOTE="vieras";23268193]Aivan ihania, ottaisin heti tytölleni tuon keltaisen paidan valkoisella kuvioinnilla (onko Metsolaa?) .[/QUOTE]

Tuo keltaisen paidan väritys muistuttaa hyvin paljon meillä olevaa Nanooun tähtikuvioista t-paitaa. Tykkään siitä todella paljon.
 
[QUOTE="vieras";23268193]Aivan ihania, ottaisin heti tytölleni tuon keltaisen paidan valkoisella kuvioinnilla (onko Metsolaa?) ja tuo pöllöpaita on PAKKO tilata (lintumiehen tyttärelle, mistä tuo paita on?)
[/QUOTE]
Joo, metsolaa uusilla väreillä. Toinen on ruohonvihreä, mikä sekään ei oo yhtään paha. Pöllöjä oon nähnyt niiloilossa mm. Niitä on jollain toisellakin värillä. Aavistuksen pliisu valkoisen ja ruskean yhdistelmä, mutta pitkästä aikaa kuvio on aivan mahtava. Mä tykkään pöllöistä :D
 
Mä tykkään limestä ja turkoosista ja hamstraan aina kun löytyy. Niitä on kyllä kurjan vähän.
Mun olisi pitänyt yhtenä vuonna hamstrata erikokoina niitä 5euron capreja henkkamaukalta, kun värit oli turkoosi, lime, oranssi ja keltainen. Tosin täytyishän niille olla paidatkin. Mistäs me nyt limeä ja turkoosia keksittäisiin...

snif kun nää on jo meille pieniä. Lipfish - Kuopus - lasten vaate- ja tarvikeliike
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;23268655:
Mäkin oon tykännyt villervallan väreistä ja sisävaatteita meillä onkin monet. Mutta kun noi takit on tavallisia ja mä haluan kosteussuojatun. Muuten olisi mahtava - väri ja tähdet. Napakymppi.

Minirodinia varmaan ostaisin, jos mulla olisi tyttö. Tän kauden perhonen on nätti kuosi. Robottipaidoissa on omaan makuun väärät värit.
 
[QUOTE="vieras";23268550]Meillä oli toi apinapaita. Lapsella meni hermot, kun piti pissatessa aina kääriä apinanhäntä pois tieltä :)[/QUOTE]

:D

Meillä muksu söi tossa hetki sitten kaikkea: kauluksia, hihansuita, yksissä housuissa olevaa ulkonaista taskua (ylettyi suuhun asti). Mä olisin joutunut pistämään tän paidan boikottiin :) O
 
Mäkin oon tykännyt villervallan väreistä ja sisävaatteita meillä onkin monet. Mutta kun noi takit on tavallisia ja mä haluan kosteussuojatun. Muuten olisi mahtava - väri ja tähdet. Napakymppi.
Mä aattelin ton takin kuiville keleille (mun oli pakko saada se, kun oli niin ihana :D). Kaapissa on lisäks syksyltä Lindexin sininen haalari ja sit on Minymon ulkoilupuku. Noi molemmat menee sateellakin, joten eiköhän toi ipana kuivana pysy :D
 
"vieras"
Meillä tyttö tykkäsi tästä
http://www.keltainenkettu.fi/product_details.php?p=4234
Småfolkin takkiakin mietin.
t-paitasuosikkina
http://www.keltainenkettu.fi/product_details.php?p=4058

Småfolkin t-paidat taitaa tulla vasta lähempänä kesää...
 
No se täällä tänään aiemmin mainitsemani Polarn O Pyretin harmaa trikoopaita, jossa on värikkäitä kuvioita ja punaiset resorit. En harmikseni löydä POPin sivuilta kuvaa kyseisestä paidasta. Jos joku tunnistaa mistä puhun ja osaa kuvan etsiä, niin kiitos :).
 
"vieras"

Yhteistyössä