kauankohan kestäis laiduttaa 5kg?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orion-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Orion-

Aktiivinen jäsen
18.05.2007
21 085
4
38
Kun nyt painoa n. 57,5kg (BMI 23) ja 5kg pitäis vielä saada pois.

Jos käyn lenkillä joka päivä, 45min tai tunti... Syön terveellisemmin, kaikki herkut pois mutta ei nälkäkuuria...

Mulla on lähtenyt nyt noin 1,5 kg/kk, lähtöpaino sama kuin sulla, bmi 21. Tvaoitteena ois BMI 19,5-20. Hentorakenteinen olen, joten tuolla BMIn ylärajalla olisin todella lihava. Viimesillään raskaana olen ollut siellä.

Alkuperäinen kirjoittaja vinci:
unohda ny hyvä ihminen jo laihdutus kun oot just sopiva tola BMI llä olisin ite onnellinen!!
nimim BMI juuri ja juuri 29 puollella

Kun ennen on kroppa toiminu alemmassa painossa, ja nyt ei tässä painossa toimi, niin laidutettavahan se on. Ainaki yrittää josko rupeais toimimaan. Enkä muutenkaan tykkää tuosta pullukkamahasta...

Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Alkuperäinen kirjoittaja vinci:
unohda ny hyvä ihminen jo laihdutus kun oot just sopiva tola BMI llä olisin ite onnellinen!!
nimim BMI juuri ja juuri 29 puollella

Kun ennen on kroppa toiminu alemmassa painossa, ja nyt ei tässä painossa toimi, niin laidutettavahan se on. Ainaki yrittää josko rupeais toimimaan. Enkä muutenkaan tykkää tuosta pullukkamahasta...

Muista, että jos vaikka saat lihaksi pitämään mölyt mahassa, niin se on höttöä painavampaa.

Mulla oli syksyllä max 400gr kevennystahti ja sillä sain 7 kiloa pois. Aikaa meni toki, mutta terveellisemmät syömätavat tilalle.

Alkuperäinen kirjoittaja bmi 21:
Mulla on tavoite että 5kg ja 3 viikkoa :/ Nopea tahti mutta pakko.

Miksi pakko?

Mäki tahtoisin yrittää vaikka kuukaudessa saada pois tuon, ku 10 viikkoaki tuntuu niin kamalan pitkältä ajalta... Mut oikeen jaksa uskoa, että saisin niin nopeasti pudotettua...

Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Alkuperäinen kirjoittaja bmi 21:
Mulla on tavoite että 5kg ja 3 viikkoa :/ Nopea tahti mutta pakko.

Miksi pakko?

Mäki tahtoisin yrittää vaikka kuukaudessa saada pois tuon, ku 10 viikkoaki tuntuu niin kamalan pitkältä ajalta... Mut oikeen jaksa uskoa, että saisin niin nopeasti pudotettua...

Häät tiedossa ;) Mä tiedän että saan sen pois mutta täytyy salaa tehdä tai siis huijata tai siis no, joskus ollut syömishäiriö niin läheiset tarkkailee niin täytyy toimia silleen ettei ne huomaa mitä teen :ashamed:

Yhteistyössä