Kauanko tunsitte miehenne kanssa ennen kuin hän näki sinut ilman vaatteita

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Ilona"
Olin tiennyt tuon miehen vähintään 17 vuotta ennen kuin ekan kerran nakuiltiin. Emme varsinaisesti tunteneet ja mies ei taida mua edes muistaa noin pitkän ajan takaa koska mä olin silloin teini. :D Ollaan aina ohimennen nähty vuosien varrella ja mun työn kautta oltu jonkun verran tekemisissä. Sitten laitoin miehelle facebookissa kaveripyynnön, juttelu sitä kautta alkoi parin päivän päästä ja neljäntenä päivänä nakuiltiin. :D
 
ggg
Varmaan joku kuukausi tms. kun mentiin sit saunaan, alusvaatteisillaan hän kyllä näki minut samana vuorokautena kun oltiin ekaa kertaa tavattu, menin hälle nimittäin yöksi. Sänkyyn hyppäsimme "vasta" 2kk tapailtuamme ;)
 
ja lapset kärsivät
[QUOTE="kuku";24779519]ilmankos täällä suurin osa eronneita,kun päästävät höyläämään jo samana iltana[/QUOTE]


Niinpä, muutama tunti tapaamisesta ja heti sängyssä, ilman ehkäysä, koska moni odottaa aivan aviotonta lasta. Himot ne vaan säätelee elämää joillain.
 
[QUOTE="kuku";24779519]ilmankos täällä suurin osa eronneita,kun päästävät höyläämään jo samana iltana[/QUOTE]

Mie en oo eronu, ollaan oltu 6 vuotta naimisissa ja 8 yhteensä yhessä, vaikka samana iltana nakuiltiin ku tavattiin. :)
 

Yhteistyössä