Kauanko sinulla on kestänyt noroviruksen jälkeen heikko olo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla alkoi toissailtana ja seuraavan yön siitä ripuloin ja oksensin ja oksensin vielä eilen päivällä muutaman kerran. Aamulla oli jo suht ok, ts. Tietenkin heikko olo mutta parempi muuten. Nyt iltaa kohti pyörryttävä tunne ja vähän huono olo sen kun lisääntyy ja mahaa turvottaa. Mies sairasti samaan aikaan ja on jo ihan kunnossa, ei heikotusta tms.

Huomenna olis työpäivä ja mietin että noinkohan sitä on siinä kunnossa että jaksaa töissä olla. Teen kyllä istumatyötä mutta silti.

Mulla alkoi toissailtana ja seuraavan yön siitä ripuloin ja oksensin ja oksensin vielä eilen päivällä muutaman kerran. Aamulla oli jo suht ok, ts. Tietenkin heikko olo mutta parempi muuten. Nyt iltaa kohti pyörryttävä tunne ja vähän huono olo sen kun lisääntyy ja mahaa turvottaa. Mies sairasti samaan aikaan ja on jo ihan kunnossa, ei heikotusta tms.

Huomenna olis työpäivä ja mietin että noinkohan sitä on siinä kunnossa että jaksaa töissä olla. Teen kyllä istumatyötä mutta silti.

Ja oon syönyt ja juonutkin aika reippaasti

Mulla viimeksi alkoi oireet kaikkineen kestäen 2vrk. Sitten oli 1vrk oireetonta eikä oksua tms. Sitten se ralli alkoi uudelleen kestäen yön ajan ja siitä meni varmaan 3pv selvitä sängystä ylös. Oli siis rankka tauti kaikkineen. Yleensä mulla menee oireisiin12- 24h ja toipumiseen 2pv.

Mulla viimeksi alkoi oireet kaikkineen kestäen 2vrk. Sitten oli 1vrk oireetonta eikä oksua tms. Sitten se ralli alkoi uudelleen kestäen yön ajan ja siitä meni varmaan 3pv selvitä sängystä ylös. Oli siis rankka tauti kaikkineen. Yleensä mulla menee oireisiin12- 24h ja toipumiseen 2pv.

Ok, kiitos tiedosta, kova tauti siis on. Eniten mua huolestuttaa kun poika ripuloi noin viikko sitten niin mulla alkoi siitä kanssa pahoinvointi jota siis jatkui koko viikon ajan huipentuen tähän koko perheen kiertävään oksennusmahatautiin. Pelkään että mulla olis joku muu vaiva nun kärsin tuosta pahoinvoinnista noin kauan jo aiemmin. Tosin siitä lapsen 1 vrk kestäneestä ripulistahan se alkoi että jotain mahajuttuahan sen täytyy olla.

Meillä oli alkukuusta. Itsellä kesti reilun viikon. (to alko kuvotus, seuraavana ti ripuli, lauantai meni vielä täysin sängyssä valtavato väsyn /huimauksen/kuvotuksen vuoksi. Siitä viikko niin olin täysin toipunut. Lääkäri sanoi, (jouduin tiputukseen) että nyt rajua tautia liikkeellä joka pitkään jyllää ja tulee takaisin.

Meillä oli alkukuusta. Itsellä kesti reilun viikon. (to alko kuvotus, seuraavana ti ripuli, lauantai meni vielä täysin sängyssä valtavato väsyn /huimauksen/kuvotuksen vuoksi. Siitä viikko niin olin täysin toipunut. Lääkäri sanoi, (jouduin tiputukseen) että nyt rajua tautia liikkeellä joka pitkään jyllää ja tulee takaisin.

Hei kiitoa kun kirjoitit! Eli sullakinko alkoi kuvotus 5-6 päivää ennen ripulia tai oksentelua?

Meillä tauti on kestänyt viime viikon keskiviikosta. Vieläkin on hutera olo. Lapsi lakkasi oksentamasta perjantaina ja me vanhemmat eilen (meillä etova olo keskiviikosta, tauti iski kunnolla päälle lauantaina). Kuumetta oli vielä eilen. Lapsi alkaa olemaan oma itsensä, aikuisilla vaikeuksia kerätä voimia. Oletan voimakkuudeen ja kuumeen vuoksi olleen noroa. Heti kun jaksan, aloitan kuurauksen. Pyykit on jo pesty 95 asteessa. Noro säilyy pinnoilla niin pitkään, että uusi tauti on mahdollinen.

Meillä tauti on kestänyt viime viikon keskiviikosta. Vieläkin on hutera olo. Lapsi lakkasi oksentamasta perjantaina ja me vanhemmat eilen (meillä etova olo keskiviikosta, tauti iski kunnolla päälle lauantaina). Kuumetta oli vielä eilen. Lapsi alkaa olemaan oma itsensä, aikuisilla vaikeuksia kerätä voimia. Oletan voimakkuudeen ja kuumeen vuoksi olleen noroa. Heti kun jaksan, aloitan kuurauksen. Pyykit on jo pesty 95 asteessa. Noro säilyy pinnoilla niin pitkään, että uusi tauti on mahdollinen.

Siis voiko sen saada omasta kodista pinnoilta vielä uudelleenkin?!

Lähdin jo töihin aamulla mutta piti kääntyä takaisin kun oli niin tuskainen olo :(

Nukuin pari tuntia ja ajattelin jo että nyt helpottaa. Paskat, päässä surisee ja heikottaa vaan edelleen ja huonoa oloakin on. Kaikki muut meillä on jo kunnossa.

kauanko tätä voi oikein kestää??? Viimeiset oksennukset tuli sunnuntaina aamupäivästä...

kestää pitkään minulla alkoi ti klo 15 oksensin aamu 4 asti 13 tuntia yhteen putkeen ...tuli myös vesiripulia tappava pahoinvointi ei tienyt miten päin sänkyssä olisi ollut hirittävä painonvonti nyt menossa 6 päivä olo huono huimaa kuvottava olo ei ole ruokahalua. ikää 63 vuotta sain tämän riihimäen sairaalasta kun kävin 95 v anoppia katsomassa seillä oli noro ebidemia anoppi oli jo viikko sitten sen noron sairastanut vaikka oli suu maski sain tartunnan.

Yhteistyössä