Kauanko silmän elohiiri VOI kestää??Menee hermo!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "maisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"maisa"

Vieras
Nykinyt jo kolme viikkoa putkeen ja olis jo kiva kun loppus.Aikaisemminkin on ollut pitkiä elohiiriä mutta nyt ei loppua näy,vaikka vedän magnesiumsitraatti-b-vitaamiinikomboa jo toista viikkoa.

Mulla on kans ympäri kroppaa mutta silmässä se on erityisen ärsyttävä.Onko sulla ollut silmissä pitkiä elohiiriä?Meinaan että pitäskö näistä jotnekin huolestua? Voikohan tällä olla yhteyttä kun alkoi näärännäpyn jälkeen?

ollut :( Välillä niitä on sellaisia tosi ärsyttäviä pitkin kroppaa, jalassa sitten 10 sekunnin kuluttua kädessä jne. Kerran oli silmässä niin paha elohiiri, että silmä ikäänkuin "salamoi" , sitä kesti viikkoja ja olin sen vuoksi silmäpolilla, kun tutkittiin, josko vaikka olisi tulossa näköhermontulehdus. Mitään ei kuitenkaan löytynyt.

[QUOTE="maisa";28358192]Mulla on kans ympäri kroppaa mutta silmässä se on erityisen ärsyttävä.Onko sulla ollut silmissä pitkiä elohiiriä?Meinaan että pitäskö näistä jotnekin huolestua? Voikohan tällä olla yhteyttä kun alkoi näärännäpyn jälkeen?[/QUOTE]

Mulla kans tiistaina meno silmälääkärille,ellei ennen sitä lopu niin laitan hiirenloukun :( Tänään meni valopalloja kirkkaaseen katsoessa,joita hiukan säikähdin.

oli silmässä sellaista "värinää", niinkuin loisteputkivalaisin olisi värissyt silmän ulkonurkassa. se oli tosi outoa ja pelottavaakin.

Mutta pelottavampaa oli käynti silmäpolilla, jossa silmä tutkittiin kolmipeilillä...

[QUOTE="maisa";28358236]Mulla kans tiistaina meno silmälääkärille,ellei ennen sitä lopu niin laitan hiirenloukun :( Tänään meni valopalloja kirkkaaseen katsoessa,joita hiukan säikähdin.[/QUOTE]

Yhteistyössä