Kauanko teillä kesti jälkivuoto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla oli ekan viikon sellaista normaalin kuukautisvuodon tapaista eli ei mitenkään runsasta, ihan normiside riitti.

Nyt synnytyksestä neljä viikkoa ja viimeiset kolme viikkoa se on ollut enemmän ja vähemmän niukkaa. Välillä menee pari päivää että ei tule mitään ja sitten tuhruttaa taas. Kauanko tätä kestää?

Mulla siis kaksi lasta ennestään ja niistäkin jälkivuoto ollut tälläistä, mutta ei hajuakaan et miten kauan kesti. Tai no esikoisesta muistan, että olin ilman sidettä jo ennen ristiäisiä mutta ristiäisiin pistin vielä varmuuden vuoksi, kun oli niin valkoinen mekko... Ja ristiäiset oli esikoisen ollessa 5vkoa ja 5 päivää. Kakkosesta oli samassa kohtia ristiäiset mutta en muista enää jalkovälin tilannetta.

Mulla normaalit menkat kestää 4-5 päivää ja vuoto on normaalia/niukkaa. Jälkivuoto aina ollut normaalin kuukautisvuodon tapaista ekan viikon ja sen jälkeen olematonta tuhrua. Nyt kestänyt 4 viikkoa siis. Välillä ei tule mitään. Ei tämä mitään haittaa, kun on tosiaan niin olematonta, mutta mietin vaan miten kauan kestää.

Mulla kesti tästä kolmannesta peräti 7 viikkoa ja vuoti ihan verta loppuun asti, ei sellaista vaaleaa vuotoa luten kahdesta ekasta. Mutta kaikki mulla kuitenkin nyt ok, ei ollut mitään tulehduksia, en tiedä mistä johtui, että kesti noin kauan.

Yhteistyössä