Hormonikierukan vuoto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
ekat kaksi,melkein kolme viikkoa laitosta meni hyvin,ei edes tiputellut ja nyt sitten toista viikkoa vuotaa..siis kunnolla.On se vähempi kun mitä mun megarunsaat kuukautiset olis yleensä,mutta kun ei loppua näy!Mitenkäh'n kauan tätä kannattaa kattella?kiva kun siteet hinkkaa ja heikottaa ku koko ajan vaan vuotaa :( ja hiukan mahakipuakin on välillä. Ja toinen mitä mietin,niin mulle tuli yhtäkkiä aivan kauhee määrä(varmaan 20kpl) finnejä!!tekeekö toi kierukka senkin :(

Mulla laitosta on nyt viikko... pari päivää tiputteli ja sit loppui. Eilen alkoi sit uudestaan tiputtelu ja mulle on kans tuohon rintakehään pamahtanut taas finnejä yhtäkkiä... Mahtoikohan ollakaan niin hyvä keksintö? :|

Mulle laitettiin tammikuussa -08 hormonikierukka.Kolme viikkoa vuosin koko ajan ja sit tasottui vähitellen.Muutamat menkat kesti 2 viikkoa, mut vuoto vähäsempää ku normaalisti.Menkat eivät ole vielä jääneet pois, vaan aina tulleet säännöllisesti.

Mulla oli myös pari kuukauttakin varmaan epämääräistä tiputtelua ja välillä meinasi jo hermo mennä. Mutta kun se tiputtelu loppui, niin loppui menkat kokonaan. Ja jotain vuoden päivät (vähän vajaa) nyt kierukka ollut. Menkkojen aikaan on joskus vähän runsaanpaa valkovuotoa, mutta ei kipuja eikä verta. Tosi jees, mulla kun oli siis myös aivan järkyt menkat aiemmin!

mulla kierukka ollut nyt kuukauden verran ja kokoajan olen vuotanut,tosin sellasta tiputtelua mutta hermot tässä alkaa menee :kieh: no jospa se sitten tästä alkaa tasoittuu jossaa vaiheessa

Mulla on hormonikierukka ollut nyt puolisen vuotta. Vuotoja ei alkuun ollut lainkaan, mutta ehkä n. 2 kk kierukan laiton jälkeen tuli sellaista tuhruvuotoa n. parin viikon ajan. Sen jälkeen ei mitään. Eli nyt on menty n. 4 kk ilman minkäänlaisia vuotoja. Mutta... Finnejä on tullut sitten senkin edestä, ei ole meikäläisen naama kyllä tällä tavalla kukkinut vuosikausiin.. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Hanna:
Mulla on hormonikierukka ollut nyt puolisen vuotta. Vuotoja ei alkuun ollut lainkaan, mutta ehkä n. 2 kk kierukan laiton jälkeen tuli sellaista tuhruvuotoa n. parin viikon ajan. Sen jälkeen ei mitään. Eli nyt on menty n. 4 kk ilman minkäänlaisia vuotoja. Mutta... Finnejä on tullut sitten senkin edestä, ei ole meikäläisen naama kyllä tällä tavalla kukkinut vuosikausiin.. :(

Eli toi johtuu kierukasta :( voi ny helkkari!mä en kyllä sitten kestä ja kattele finnejä naamassa jatkuvasti.Tää on aivan kauheeta.ja ku oikein semmosia paukuroita :(

Yhteistyössä