Kauanko pysyisi hengissä pelkällä kahvilla?

Ei pysy hereillä ja siitä tulee vaan masu kipeäksi.
Kerran join yhden työpäivän vain kahvia, ei ollut kiva olo työpäivän jälkeen.

Juon myös kahvini mustana, joten piristävä vaikutus tuntuu vain hetken ja sitten alkaa nukuttamaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:
No kokeile!! Mutta pidä huoli, että tulet vielä asiasta meille kertomaan ennenkuin... :whistle: ;)
No aamulla 7 aikaan join ekana kupillisen ja toistaseksi vielä hengissä :/ Joten ainakin voin varmuudella sanoa, että 5 tuntia voi hyvinkin pysyä hengissä pelkällä kahvilla ;) Tosin olo on kieltämättä jo vähän :x
 
hh
En tiedä, mutta verenpaineet saat ainakin korkeelle ja ahdistuneisuushäiriöitä voi ilmetä. Ja tietty pissalla saat Juosta. ;) Nälkäkin varmaan tulee..
Mä varmaan kuolisin ihan siihen tietoon, etten kiinteetä ruokaa suuhuni saa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja black-velvet:
Muistettava on, että kahvi sitoo elimistöstä nestettä, en muuten tietäs, mutta oon käytännössä nähny tapauksen, jossa suonet oli ihan kuivat pistotilanteessa, koska juo nesteenä vain kahvia.
Tarkoittaako tuo siis että kahvi turvottaa? Tai jotain :ashamed: Miksi mä olen aina luullut, että kahvi kiihdyttää aineenvaihduntaa että sitä kannattaa juoda jos haluaa laihtua? :/
 
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja hh:
En tiedä, mutta verenpaineet saat ainakin korkeelle ja ahdistuneisuushäiriöitä voi ilmetä. Ja tietty pissalla saat Juosta. ;) Nälkäkin varmaan tulee..
Mä varmaan kuolisin ihan siihen tietoon, etten kiinteetä ruokaa suuhuni saa.
ei muuten tuu nälkä..se pitää nälän poissa tai ainakin piti
 
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja Justagirl:
Alkuperäinen kirjoittaja black-velvet:
Muistettava on, että kahvi sitoo elimistöstä nestettä, en muuten tietäs, mutta oon käytännössä nähny tapauksen, jossa suonet oli ihan kuivat pistotilanteessa, koska juo nesteenä vain kahvia.
Tarkoittaako tuo siis että kahvi turvottaa? Tai jotain :ashamed: Miksi mä olen aina luullut, että kahvi kiihdyttää aineenvaihduntaa että sitä kannattaa juoda jos haluaa laihtua? :/
jossain laihari lehdessä oli että se on diureetti eli nesteen poistaja tiettyyn asti mutta sitten turvottaa.
Eli pari 3kupillista ok..
 

Yhteistyössä