Kauanko pärjäisit 400eurolla?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mievaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla tulee jäämään tästä eteenpäin sellanen 600€/kk käteen, joskus ehkä hiukan enemmän.
Laskujen jälkeen, asuminen+sähkö+ kaikki muut.
Mutta siis 600-700 väliin varmasti tulot jää.
Eli siitä sitten meille kolmelle(mä+ 2lasta) ruuat ja tosiaan bensat.
Viitenä päivänä viikossa tulee ajettua ja n.115km päivässä.
Elikkäs kuukaudessa n.21pv * 115km= 2415km kuussa.
Et bensoihin menis se 400€ jo.
No onneks saan kohta viisumin Venäjälle ja sieltä sitten halvempaa tavaraa tankkiin.
Opiskelu kannattaa aina ;(
 

Yhteistyössä