Kauanko limatulpasta synnytykseen?

kirsikka2
Ekan kanssa jouduin synnyttämättömien osastolle ja meni reilusti 2 viikkoo yli lasketun ajan ja käynnistettiiin ei menny vedet eikä tulpasta tietookaan kun vettä ei ollu juuri ollenkaan.Tokan kanssa jouduin sairaalaan ja seuraavana pvnä synty olin ekaks taas samaisella osastolla mutt eri sairaalaassa istuin kiikkutuolissa kun vedet meni ja ihmetteilin ett onks tää nyt tätä ja hoitaja sanoi ett sä vielä synnytä mutt kun kattovat että oli tarpeex auki se olis sit menoa.Saa nähdä kuis tän kolmannen kaa on uumoiltu keisari leikkaustakin mutta alatiesynnytyskin mahdollinen mulla seuranta mun rytmihäiriöiden takia ja vauva isohko mutta katsotaan nyt kuin käy ei oo koskaan kotona alkanu supistelee niin että ois pitäny lähtee jo synnyttää mutt pieniä supistuksia jo ollu mutta ei joka päivä

 
Metsäpirtti harmaana
limatulpan irrotessa,pitääkö heti lähteä sairaalaan vai voiko ihan rauhasa kössötellä kotona?

Olen ekakertalainen näissä hommissa joten en tiedä miten pitää toimia :eek:
 
Hassu-78
Ja toinen ekakertalainen kyselee, että miltä se limatulppa näyttää?? Onko eriväristä kuin limainen valkovuoto? Kun mulla rv.36 ja tullut parin viikon ajan erilaista valkovuotoa, tosi paksua ja limaista..tosin neuvolatädin mukaan normaalia..
 
esikoiselta irtosi perjantai-iltana n. klo 20 ja tyttö syntyi sunnuntai aamuna klo 10.30. supistukset alkoivat säännöllisinä jo limatulpan irtoamisen jälkeen mutta en meinannut avautua millään.... :eek:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.07.2005 klo 21:55 Metsäpirtti harmaana kirjoitti:
limatulpan irrotessa,pitääkö heti lähteä sairaalaan vai voiko ihan rauhasa kössötellä kotona?

Olen ekakertalainen näissä hommissa joten en tiedä miten pitää toimia :eek:
Ihan rauhassa kotona vaan. Limatulpan irtomisesta voi mennä 10 päivää synnytykseen.
 
Mamseli harmaana
MInä kyselin tätä samaa odottaessani keväällä :D !!
Nyt voin puolestani olla vastaamassa eli...
Mulla limatulppa irtosi n. 38rv ja tyttö syntyi rv 41+4!
Eli näköjään tosi yksilöllistä, toisilla synnytys käynnistyy parin tunnin sisällä irtoamisesta, toisilla menee melkein kuukausi.
 

Yhteistyössä