kauanko kesti tulla raskaaksi

  • Viestiketjun aloittaja linku
  • Ensimmäinen viesti
esikoiseni yrittämiseen meni 3vuotta, annoimme kylläkin jo periksi ja lähdimme lomalle ja viikon päästä loman loputtua tulin raskaaksi.ikääoli 33v.Sama kävi serkulle monta vuotta yrittivät ja antoivat myös periksi ostivat uuden auton ja¨lähtivät lomalle ja silloin tärppäs
 
Hormonikierukan poiston jälkeen meni 5kuukautta tulla raskaaksi, tuolla kierukalla on jokin vaikutus vielä poiston jälkeenkin, ekat kunnon kuukautiset tulivat vasta 2kk kierukan poistosta ja sitä ennen ei taida olla mahdollista tulla raskaaksi, luulen ;) Olin 37-vuotias silloin.
 
triplaemo
eli esikoinen kk:n jälkeen (se olikin melkoinen yllätys että joko nyt...) pillereiden lopettamisesta, olin silloin 32v :heart:
sitten nämä tuplat kans heti kun oli ekat menkat imetyksen (reilu 9kk) päätyttyä. Näin jälkikäteen ajatellen ihan hyvä etten tullut raskaaksi jo aiemmin.... olisi voinut huumori loppua. Kun tuli näet oltua ihan silleen luomusti koko imetysaika ja toivottua sitä jälkikasvua..... :) Se tämä ikä teetti sellaisia kiire- ajatuksia. Pari kertaa jo matkan varrella kuvittelin potevani raskausoireita, vaikka ei ollut menkkoja ja ehkä oli aika epätodennäköistä tulla. Tein jo raskaustestit ja kaikki, ja itkuhan siinä tuli kun ei tullut kahta viivaa..... Mutta - olen ollut onnekas! :whistle:
 
Meidän esikoinen odotutti 6kk:a ja sitten onnistui, toinen lapsonen ilmoitti tulostaan noin 3kk:n jälkeen ja nyt olen jälleen onnellisesti raskaana, mutta tämä onkin sitten niitä ihmevauvoja, jotka tulevat maailmaan vaikka pillereitä on syöty tunnollisesti. Tarvitsee miettiä seuraavalla kerralla tuplaehkäisyä, sillä pidän riskirajana synnyttämiselle yli 40 vuotta.
 
Nuorempana oli kyllä huomattavasti helpompaa... nyt on ikää 37 ja viidettä lasta on yritetty pian vuodenpäivät...
Tänään taas raskas pettymys kun kp34 muuttui kp1 :'( , gynelle olen menossa loppukuusta ja toivon kovasti saavani jotain apua!
 
Zarahan
Meillä kävi onni ja tulin heti eka kokeilulla raskaaksi (33v.) ja esikoinen syntyi 1.3.2005 , nyt ihana 5 kk ikäinen tytöntyllerö. Ovulaatiokalenterista tarkistin varmat päivät ja siinä se. Toivottavasti vielä toinenkin tärppää noin hyvin.
 

Yhteistyössä