L
lp
Vieras
Kysäse että josko ostaisitkin kunnon hieromasauvan? Luulen että miehes mielellään maksaiski sen. Ja tahtois käyttää sitä sun kans yhdessä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei ihan pidä paikkaansa. Jos tekee esim. taikinaa, niin isokin yleiskone voi hypähdellä alustallaan ja vaatii olla vieressä. Ovat myös aika äänekkäitä. Siis ihan hyviä kyllä muuten.Ei se ole sama asia. Koneeseen vaan heittelee aineet ja antaa jauhaa yksikseen. Sauvasekoittimen kanssa saat seistä vieressä ja pahimmillaan kaavit taikinat keittiön seinästä irti.
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;24685765:no josko vähän halvemman mallin ostaisit ni vois mieskin suostua? oikeesti, toi on ihan sikakallis..tosin hyvä merkki, mut jos sitä ei sit kuitenkaan tuu käytettyä ni..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Päinvastainen ongelma;24685823:MINÄ EN halua yleiskonetta ja mies haluaa. Helvatun turha värkki meille, vie paljon tilaa, kallis kun huonoa ei kannata ostaa! Kaunko tästä keskustellaan eli koska se jankutus loppuu?
Jos tosiaan leivotte usein, niin ehdottomasti kannattaa ostaa. Ja tuo on hyvä laite. Lue netistä ominaisuuksista ja kestävyydestä ja markkinoi sitten miehelle. Yleensä miesten kohdalla se tehoaa parhaiten.Mä kattelin kyllä halvempaa vaihtoehtoa. Mutta kun siinä on vaan se, että se sillä 200 koneella ei tee sen kokoisia taikinoita mitä me ollaan aina tehty ja siinä on se koneistosähpäkkä muovia.
Koen kuitenkin käteväksi ostaa riittävän tehokkaan vehkeen, sillä en mä kyllä jaksa alkaa taikinoita kahdessa osassa väsäämään.
teetkö siis taikinoita vai tarvitko "silppuria" ? jos teet isoja taikinoita, niin assistent tai kitchen aid on paikallaan. meillä on ns. omat rahat, ja niin kauan kuin mies ei meillä kokkaa, niin minä päätän mitä mun keittiössä on =D maksoi se mitä tahansa. meille molemmille merkittävät asiat päätetään sitten yhdessä.
Ne on kivoimpia ostoksia, joista molemmat tykkäävät.Alkuperäinen kirjoittaja häh;24685935:miksi se mies pitää suostutella? osta ihan ite niin ei tartte keltään lupia anella.
Alkuperäinen kirjoittaja häh;24685935:miksi se mies pitää suostutella? osta ihan ite niin ei tartte keltään lupia anella.
Ei voi muuta todeta, kun että onneksi meillä on omat rahat ja saadaan ostaa mitä halutaan.