Kauanko kannattaa venyttää lääkäriin menoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piprane ema
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

piprane ema

Aktiivinen jäsen
02.08.2006
9 124
1
36
Eli mulla ollu lämpöilyä muutaman päivän ja pää täynnä räkää, lisäksi kaamea yskä ja pää kipeä melkeen koko ajan. Onko mitään syytä /hyötyä mennä lääkäriin?

Huomenna kyl pakko mennä jos lämpöily ei lopu ja olo parane ku ei musta töihin taida olla tässä kunnossa..

täälläpäin jus lehdessä vedottiin, että ihmiset ei ruuhkauttas perus flunssilla lääkäreiden vastaanottoja, et työnantajat vois joustaa sairaslomalapuissa tai niitä vois antaa vaikka terkkareiden/työterveyden kautta

kysy töitä et tarviiko hakee sairaslomalappua, kun ei ne kai jos on perusflunssa nii mitää lääkkeitäkään oikeen voi antaa

Alkuperäinen kirjoittaja minäkin:
täälläpäin jus lehdessä vedottiin, että ihmiset ei ruuhkauttas perus flunssilla lääkäreiden vastaanottoja, et työnantajat vois joustaa sairaslomalapuissa tai niitä vois antaa vaikka terkkareiden/työterveyden kautta

kysy töitä et tarviiko hakee sairaslomalappua, kun ei ne kai jos on perusflunssa nii mitää lääkkeitäkään oikeen voi antaa

Kyllä meillä pitää lappu olla joka päivästä... mä käyn aamulla työterveyshoitajalla jos tarvetta ilmenee. Mietin vaan siis sitä et jos onki joku tulehdus ku lämpöä pitelee.

Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
Alkuperäinen kirjoittaja minäkin:

Kyllä meillä pitää lappu olla joka päivästä... mä käyn aamulla työterveyshoitajalla jos tarvetta ilmenee. Mietin vaan siis sitä et jos onki joku tulehdus ku lämpöä pitelee.

kyllähän sitä lämpöö on normaalissakin flunssassa ja sen tulehdusarvonki voi ottaa hoitaja jos oikein arveluttaa

Kauanko on sulla kestäny. Mut hälytettiin eilen hakee tyttö hoidosta kuumeen takia. Illal ei ollu kuumetta, mut taas aamulla oli 38,4 ja pari tuntii myöhemmin 38,0. Enkä lääkettä antanu, mietin vain ku sanoo pään särkevän koko ajan.

Kyllähän tavis flunsaan kuuluu ihan noi oireet ja sekin että pää voi olla kipee lähes koko ajan, mutta itse kuitenkin tiedät olosi parhaiten ja jos vähänkin epäilyttää tai on taipumusta poskiontelontulehduksiin, niin sitten kannattaa käydä lääkärin juttusilla.

Yhteistyössä