Kauanko juurihoidettua hammasta voi särkeä??!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *-*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

*-*

Vieras
Olin hampaan juurihoidossa eilen aamulla, siitä asti hammasta särkenyt julmetusti, buranan voimalla menty tämäkin päivä. Onko normaalia?! hoidettu hammas on ylhäällä ja särky on silmään saakka. Hammaslekuri ronkki kyllä oikein kunnolla hampaan. Piti leuasta kiinni ja jyysti juuri pois

Periaatteessa voi särkeä, mutta säryn tulisi kuitenkin alkaa kohta lieventymään.. Voi tietty olla että ei ole saanut kaikkea pois mitä piti. Mene uudestaan jos huomenna vielä on samanlaista tai pahempaa.

Missä kävit hamppilääkärissä? Itse olen käynyt kunnallisella jonkin kerran ja ei ole mennyt ihan nappiin nuo juurihoidot. Kerrankin hoidettiin kolmeen otteeseen hammasta joka oli koko ajan juureen asti halki (eli ei juurihoidosta ollut enää pelastajaksi). Suosittelen yksityistä hammasläkäriä jos hampaissa paljon ongelmia. Monet kunnat säästää vetelemällä hampaita pois ja vaikka yrittäisivät juurihoitaa ei taitoa tai aikaa näytä aina olevan.

Kunnallisella kävin. Tätä samaa hammasta juurihoidettiin vuosi sitten mutta pohjalle jäi kait jotain juuria kun siinä on ollut pientä kipua. Nyt sit avattiin kokonaan uusiksi ja tehtiin juurihoito. Aika kovaa kipua on ollut tääkin päivä. En muista että ekalla kerralla oli ihan tälläistä kipua. Koko ajan särkee ja välis tuntuu pistävää kipua säryn keskellä

Yhteistyössä