Ä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Miksi ilman liotusta? Helppohan ne herneet on pistää yöksi likoamaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Kyl pitää liottaa herneet, usko pois.
Alkuperäinen kirjoittaja Amatöörikokkaaja:Jos ei herneitä liota, pitää keittää n. 10 tuntia
Alkuperäinen kirjoittaja Amatöörikokkaaja:Jos ei herneitä liota, pitää keittää n. 10 tuntia
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:Alkuperäinen kirjoittaja Amatöörikokkaaja:Jos ei herneitä liota, pitää keittää n. 10 tuntia
tosi amatööri juu , ei tarvii keitellä kymmentä tuntia .
varmasti onnistuu ilman liotustakin :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja -k-:Olen keittänyt ilman liotusta ja siinä meni TOSI kauan, en muista miten pitkään, mutta päiväruuaksi oli muuta laitettava, kukaan ei jaksanut soppaa odottaa... Eikä muuten ollut edes yhtä hyvää, kuin liotetuista herneistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:Alkuperäinen kirjoittaja Amatöörikokkaaja:Jos ei herneitä liota, pitää keittää n. 10 tuntia
Taidat puhua jalostajan hernekeitosta.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:Alkuperäinen kirjoittaja Amatöörikokkaaja:Jos ei herneitä liota, pitää keittää n. 10 tuntia
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:Alkuperäinen kirjoittaja Amatöörikokkaaja:Jos ei herneitä liota, pitää keittää n. 10 tuntia
mä olen ite tehny ruokani yli 20 v , valmisruokia ei täällä näy muuta kun äärimmäisessä hätätapauksessa :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:Alkuperäinen kirjoittaja Amatöörikokkaaja:Jos ei herneitä liota, pitää keittää n. 10 tuntia
mä olen ite tehny ruokani yli 20 v , valmisruokia ei täällä näy muuta kun äärimmäisessä hätätapauksessa :wave:
OK OK, kunhan huulta heitin. :|