kauan teillä kesti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieres
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieres

Vieras
ekat kuukautiset synnytyksen jälkee?mulla tulee huomenna viikko ja aamuisin vuotaa ku hullu ja illaksi loppuu kokonaan...koska nää loppuu...synnytyksestä 8viikkoo...

Onk sulla ollu jälkivuodon jälkee kuitenkin kunnon tauko vuodossa (meinaan ettei oo sellasta). mulla muistaakseni kesti ekat menkat 10 päivää, mutta tulivat vasta 3kk päästä synnytyksestä vaikka en imettäny kun kaks viikkoo

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mulla kesti jälkivuoto alta 4viikkoo ja sit taukoa ollu...ja nyt vuotanu huomen viikon...ens keskiviikkona olis jälkitarkastus..

Imetätkö?
Jos imetät, niin veikkaan että tuo liittyy vielä jälkivuotoon.
Jos et, niin voi olla ne ekat kuukautiset. Ne voi olla ihan sekaisin, mulöla oli vielä silloin kun tuli 8kk synnytyksestä, kesti 2 viikkoa.

Ekat kuukautiset tulivat tasan kk synnytyksestä,kestivät 6päivää(ennen 4-5).Säännölliset olivat tuosta lähtien.

Voihan nuo sullakin menkat olla,mut hormonit vaan vähän sekasi vielä synnytyksestä/raskaudesta

Mulla ois kestäny varmaan aika pitkään jos en ois menny gynelle! Mut ultratiin ja löytyi pala istukkaa, kohtu kun on taakse kallistuneena, tekivät kaavinnan ultran kanssa, että saivat tyhjäksi.

Mulla vuoto oli hyytynyttä, välillä oli ihan normaalia vuotoa.

Käy näytillä jos huolettaa. Toivottavasti ei mitään muuta ole kuin jälkivuotoa.

Yhteistyössä