Epparin paraneminen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Neiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Neiti"

Vieras
Kauan teillä kesti epparihaavan paraneminen ja tikkien sulaminen? Synnytyksestä nyt kolme viikkoa eikä siellä enää tunnu mitään erityistä, en toki kovin kovakouraisesti oo kajonnutkaan sinne päin.

Mies kyselee koko ajan koska voidaan taas rakastella ja mullakin tekis kovasti mieli kokeilla heti kunhan nää jälkivuodon rippeet loppuu, sillä tää aihe kiinnostaa :D

Mulla ne tikit ei sulaneet itsestään, vaan pistivät ihon läpi -->tulehdus -->paise. Olipa kiva käydä sitä lekurilla tyhjennyttämässä! 3 kk suunnilleen meni, jotta eppari parani. Tosin mulle tehtiin imukupin takia melkoisen iso eppari ja repesinkin vielä. Seksi ei tullut kuuloonkaan puoleen vuoteen synnytyksen jälkeen.

Toisen lapsen jälkeen pieni eppari parani ihan viikoissa. Seksiä harrastettiin n. 5 viikkoa synnytyksestä.

Okei eli tosi paljon vaihtelee...kamalaa että ootte joutuneet niitä tikkejä käydä poistattamassa. (mua kammottaa yleensäkin koko ajatus tikeistä yms. mutta synnytyksen jälkeen sitä nyt ei tietty ehtinyt pelätä kun oli niin helpottunut olo) Voinkohan olettaa että kun ei tikkien kohta tunnu kipeältä tms. niin ne alkavat olla aika hyvin parantuneet? Ei ollut montaa tikkiä muutenkaan, repeämiä ei tullut.

Yhteistyössä