❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

@Josia mitäs leluja lähti matkaan? Mä oon pitkään haaveillu seksileluista mut en vaan oo kehdannu mennä ostamaan. Pitäs varmaa tilata netistä nii ei tarvii miettiä häpeämisiä :LOL:

@AuliMari pahottelut negasta ja tsemppiä kuukautisten odottamiseen. Ja tervetuloa taukojen jälkeen takasin! :)

Aamusta oli gyne, limakalvo oli edelleen sen 7mm, sano että ovis on ollut mut ei puhunu mitään mistään keltarauhasesta ultrassa. Ei kuulemma keksinyt mitään syytä vuodolle mut sano että koska limakalvo on noin hyvä niin ei nää syytä miks raskaus ei voisi onnistua. Nyt sit vaa toivotaan että me onnistuttais, en vaan jaksa uskoa et tän tiputtelun kans mitään raskautta tulee. Ens kierrosta pääsen verikokeisiin.

@rosmarin On harmi, ettei löytynyt mitään järkevää selitystä noihin tiputteluihin:unsure: Mutta tie jatkuu, eikä nyt luovuteta, tsemppiä!
Ja hei, rohkeasti joko kauppaan tai tilaamaan, jos siltä tuntuu (y)Kauppareissulta tarttui vesitiivis väristin (klitoriskiihotin), joka pääsee suihkuun mukaan ja miehelle uudenlainen penisrengas. (y)

• Tykkää
Reactions: aavalvar
@Yuna onnea tosi paljon koulupaikasta! <3 Ihanaa että asiat tuntuu järjestyvän parhain päin, elämä välillä yllättää. Kaikkea hyvää opiskeluisi ja muutenkin elämään!

Mä kävin ti niskapoimu-ultrassa, vastasi pari päivää isompaa mutta laskettua aikaa ei muutettu, lasken viikot kuitenki vanhan kaavan mukaan. Kaikki näyttää normaalilta, kerrottiin esikoiselle tulokkaasta ja nyt täytyy vaan nauttia ja luottaa tulevaan. <3

Ihanaa kesää teille kaikille, sydämestäni toivon lukevani plussauutisia täältä tämän kesän aikana. <3 Voimia pettymyksiä kohdanneille ja uskoa ja luottamista tulevaisuuteen. Tiedän että se on järjettömän vaikeaa välillä, mä olin talven niin ahdistunut etten oikein tiedä miten siinä sumussa jaksoi päivästä toiseen. Mutta sumun keskellä oli kuitenkin joku pieni toivo, että jostain löytyy valoa. Koittakaa löytää valoa muusta elämästä, älkääkä koskaan luopuko toivosta.

Lumi 12+4

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Josia
Vähän jänskäilen nyt noita ovistikutuksia. Reissusta tullessa alotin testailun kp 9. Ovis normisti kp 13-15 ja hyvin selkeä plussa aina! Yhden kerran ollu plussa kp 12. Nyt aika vahvat viivat alotuspäivänä kp 9 sekä 10 + aavistus muita ovisoireita :eek: Kp 11-12 onkin sit olleet hailurat viivat, mutta sopivat oireet jatkuneet. Aivan ihme juttu ja jänskättää, et tuleeko se ovis vai menikö mysteerisesti jo ohi. o_O Sori, paniikki paniikki :ROFLMAO:

@Josia mullakin aina välillä on paniikki että mitä menikö se kuitenkin ohi, jos semmosilla mulle normaaleilla päivillä tulee suht vahvaa viivaa ja sitten esim kaks seuraavaa on haaleeta (yleensä se kyllä sit tulee oikeasti vahvana viivana sitten kun on). Niiku nyt. Oon nyt kyllä viime verikokeiden jälkeen sitä mieltä, että varmaan se korkea prolaktiini ja allergialääkkeet viene mun oviksen tai viivästyttää, kun ei vieläkään oo tullut plussaa. Yleensä testi on plussa siinä kp15-17, nyt on kp18.. Ja jos saan testiplussan ni tapahtuuko se sit oikeasti kuitenkaan...

@Josia täytyy varmana rohjeta, netistä nyt ainakin pitäis kehdata tilata :LOL: Meillä ei vaan oo ollut mitään käytössä aiemmin niin en tiedä mitä sitä ostais. Joku härpäke vois olla kyllä kiva piriste. Miten noi penisrenkaat toimii?:ROFLMAO:

@Nonsk mitkä allergialääkkeet sulla on? En ainakaan oo kuullut tai lukenut että esim. antihistamiinit vois huonontaa mahollisuuksia raskautua/ovuloida. Korkeesta prolaktiiniarvosta en sit osaa sanoa kyl mitään (n)

Mua särki tänää kohdunalueelle seksin jälkeen, ei oo ennen ollu tällasta mut toisaalta joka kierrossa on jotain mitä ei ennen oo ollu eli tuskin tämäkään on mikään sen kummallisempi merkki ku ne muutkaan. Juttelin työkaverin kans ja se sanoi että ne on yrittäny jo kauan ja kaikki IVFt on jo käytetty eikä mitään apuja. Masennuin ihan täysin, entä jos mekin ollaan samassa pisteessä parin vuoden päästä. No, huomenna on onneks juhannus ja pääsee juhlimaan. En vaa tiedä teenkö juhannuksen masennustestin dpo10 vai luotanko siihen et ei tääkään ollu meijän kierto :coffee:

Rohkeesti vaan @rosmarin tilaat! (y) Jos ei oo ennestään tuttuja vempaimet, niin ite tilaisin alkuun just kiihottimen yhteiskäyttöön ja "omaan käyttöön" dildo tietysti. :p Penisrengas on silikoninen rinkula, laitetaan miehelle peniksen juureen tai koko paketti läpi. Veri pysyy paremmin siellä missä seksin aikana pitääkin.(y)

Ja ehkä et nyt tee testiä vaan huomenna juhlit ihan ilman painetta testaamisesta.
Eiköhän tässä huolta ja murhetta oo yhtenään, niin nyt vaan hauskaa pitämään.:)

@Nonsk Pitää malttaa itekin. :) ei vaan noin tärkeitä heittoja oo ollu ennen, vaikka jotain poikkeamaa toki.

@rosmarin käytän joskus heinixiä, joskus zyteciä, nyt ollut käytössä kestine, siitä oon syönyt sitä vahvempaa eli kerralla 20mg, mutta nyt kun se loppui niin syön sitä 10mg kaks tabua heti aamulla. Viime viikolla ei riittänyt 20mg, joten otin vielä 10mg päälle yhtenä tai kahtena iltapäivänä. Eihän ne oikeasti varmaan mitään pahaa kropalle teekään, mutta kun tää mielikuvitus ja nopeat johtopäätökset..! :D

No minähän tein testin ja olihan se nyt nega, en tiedä mitä mä odotin. Jotenki sain toivoa ku gyne sano että ei pieni tiputtelu mitää haittaa ku muuten näyttää nii hyvältä. No, nyt lähtee ebaysta 50 raskaustestiä tilaukseen nii jos onnistuttais ennen ku ne loppuu...Positiivista et tänää on juhannus ja voin juoda masishuppelit kavereiden kanssa :ROFLMAO:

@Josia meil taitaa itseasias olla tollanen penisrengas jossain, taidettiin jostain opiskelijariennoista saada sellanen :LOL: ja itelleni oon pitkään halunnu jo ostaa leluja mut en oo vielä keränny rohkeutta. Haha, hassua miten hyvä olo tuli kun pääs puhumaan jonku kans näinki hassusta asiasta!

@Nonsk ymmärrän kyl, sitä ite kans miettii et oonkohan nyt kahvilla pilannu meijän mahollisuudet, tai stressillä tai sillä että paino on noussu 10v aikana sen 10kg :ROFLMAO::coffee: kai sitä mieli tekee tepposia meille kaikille vaik kuinka tietäis miten asiat oikeesti menee.

Hyvää juhannusta, te ootte kyllä helpottanu tätä matkaa ihan hurjan paljon! Nautitaan nyt täysillä tää vkl ja koitetaan unohtaa huolet :love:

Täällä taitaa olla menkat alkamassa kun kuljen metrinen kyrpä otsassa jatkuvasti. Luin kaikki jutut läpi, liikaa tekstiä enkä muista enää mitään :ROFLMAO:

Joten toivotankin vaan ihanaa juhannusta kaikille daameille ❤ Tehkää taikoja ja juhannusvauvoja! Mä korkkaan sidukan ja alan lämmittää saunaa.

• Tykkää
Reactions: rosmarin
Minunkin puolesta hyvää juhannusta!

Täällä koittanee huomenna vihdoin dpo-1, testi jäi vähän tasavahvoista mutta teen vielä varmistustestin illemmalla. Katsotaan tuleeko vielä juhannustaikoja :cautious:

Muoks. taisin ehkä vähän hätiköidä. Tai sitten oon vaan tehnyt viimeisen testin tälle päivälle liian laimeasta pissasta, vaikkei se yleensä oo haitannut jos on ovis päällä. Huomenna kohti uutta testiä, tulis nyt pian niin ei tarviis olla menkoissa kun on kavereiden kans parin päivän reissu Viroon...

Viimeksi muokattu:
@Nonsk huomenna kannattaa tehä vielä testi mut ehkä myös talletella tänää varmuuden vuoksi :whistle:

En kyllä välillä käsitä mun kroppaa. Nyt sit kun yleensä tähän mennessä viimeistään on alkanu tiputtelu niin nyt se loppu o_O ainaki täksi päiväksi. Huomenna varmaan jatkuu mut mitäköhän kaikkea tää rakas ruho keksii vielä mun pään menoksi ennen ku saadaan se plussa :ROFLMAO:

Kohdunnapukka on kamalan alhaalla, kiinni ja kova eli eiköhän menkat kurvaa kylään ens viikolla. Uutta testiä en meinannut enää tehä vaan odotan vaan vuotoa, nyt kun juhlat on juhlittu taas seuraavaks vuodeks :LOL:

Mites teidän juhannus on menny? :)

Mun ovistesteistä valittelin tässä aiemmin ja päin pyllyähän ne on mennyt. Ei oo vieläkään vahvistunut vaikka normisti plussan pitäs jo pärähtää kirkkaasti :cautious:
Juhannustaikaa on koetettu urakalla silti, varmuuden vuoksi;) Ei oo pakkojyystöltä tuntunut, kun on eri maisemat ja keskikesän taikaa.(y) Aika jees.

@Josia no hyvä se on varmuuden vuoksi talletella, jos vaikka olis käyny niin että ovulaatio ei vaan näy tikuissa tai se on humpsahtanu ohi. Uusissa maisemissa on kyl aina ihan kiva harrastella, tuntuu vähemmän pakolta!

Meillä juhannus meni mies kuumeessa ja mä kavereiden luona, sen kummempia taikoja ei siis tullu tehtyä, ei edes mökille lähdetty :LOL: Eikä ees varmuuden vuoksi kun menkkojen pitäis alkaa keskiviikkona. Perjantai loppu lyhyeen ku kaveri valitsi vahingossa leffan joka kerto lapsettomuudesta ja keskenmenoista (life between oceans), lähin kesken leffan kotiin ku en vaan kestäny, sanoin että on huono olo. Kotimatkan sit itkin ihan täysillä ja menin nukkumaan, muuten oli kyllä ihan mahtava ilta! Ja lauantaina menin takasin lounaalle ja oli tosi kivaa, sattu vaan olemaan vähän epäonnea matkassa.

@Nonsk ja @Josia ompas nyt harmi ku teillä ovikset antaa odottaa.. :(

@rosmarin tsemppiä sulle. Tuo on niin raskasta ku kroppa muka antaa merkkejä jotka ei kuitenkaan tarkota mitään. :(

Täällä juhannus on menny rauhallisesti kotona niinku aikasempinaki vuosina. Vähä juotu ja syöty makkaraa. :) mutta parasta on se että mää jäin kesälomalle! ❤

• Tykkää
Reactions: aavalvar
Kyllä se ovulaatio sieltä tulee, nyt vahvistunut viiva jo! (y) Mies oli harmissaan, että nytkö meni hukkaan ne aiemmat kerrat... Hupsu. :D No tänään ei mitään jaksanut reissupäivän päätteeksi, mutta eilen talleteltu ja huomenna sit vielä kertaalleen. Sit vaan taas toivotaan.

@rosmarin Voi kurja tuota leffavalintaan ja tiputtelua :( Tsemppiä!
@-dino- Hyvää lomaa, ansaittu lepo työstä! (y)

@rosmarin ompa ikävää.. toivottavasti tohon tiputteluun löytyis joku keino estää se.

@-dino- mukavaa lomaa!! Toivottavasti osuu mukavia säitä lomalle :)

Hitto! Kuinka fiiliksissä voi olla ekasta positiivisesta tikusta!!!!! Ovislimat oli tänäaamuna superpaljot valkuaislimat. Ovis myöhästyi 5 llä päivällä. Ihanaa!! Mutta! Pahinta tässä on se että nyt kun ovis on tiedossa niiin piinailut on sitäkin piinaavammat.... Huh. Toivottavasti munasolu irtoaa ja hedelmöittyy ja saatais juhannusvauva! Ohessa vielä kuva, otin sen vajaa minuutin kastamisen jälkeen kun oli kiire palata leffan pariin :D
IMG_20170625_212415.jpg

@Josia ja @aavalvar onnea ovusplussista ja tärppionnea :)

@rosmarin toivottavasti löytyisi apu tuohon tiputteluun :(. Onko sulla otettu progesteronikokeita loppukierrosta ja jos on niin millasia arvoja on ollut?

Mietin vaan, kun mulle oli se lapsettomuuspolin lääkäri kommentoinut, että oli matala arvolla 20,5, vaikka ei oo tiputteluakaan, paitsi päivää ennen menkkoja on nyt pari kertaa putkeen ollut (n). Mietin että pitää hankkia jotai b-vitamiineja, oliskohan berocca hyvä.. vissiin pitäs auttaa progesteronin kannalta.. macaakn ostin ja oon pari kertaa juonut smoothien seassa. Viikko menkkoihin eikä oo yhtään sellanen olo et oottais testailuja jaan pikemminkin mietin mikä päivä kannattaa alkaa kantaa tampooneja mukana.. Jos ei mitään superihmeellisiä oireita tuu niin varmaan en edes testaa. Ehkä ihan jees tavallaan jättää piinailutkin pois näin kesällä ja pitää siitäkin lomaa.

@Josia ei kyllä hirveen luotettavaa tietoa netistä löydy ja ei mitää hajuu määristä. Mutta yleensähän niissä ravintolisissä on ne suositus annokset, mä en niitä viitsi alkaa ylittämäänkään. Koetan vaan tässä päättää mitä ravintolisä ottais ja missä muodossa ja kuinka paljon rahaa viitsii noihin laittaa. On kyllä kauhee motivaatio saada ravitsemustilaa kuntoon, nimittäin tullut kesää kohden koko ajan epäterveellisemmin syötyä ja paino lähtenyt nousuun. Jos nyt sais ne herkut pois ja ravinteita kroppaan ja edes satunnaisesti harrastettua liikuntaa nii olisin iloinen. Ei mikään ihme ettei mikään alkio haluu tämmöseen kroppaan tarttua.

Yhteistyössä