kauan menkkojen pitää olla myöhässä

• Viestiketjun aloittaja huolestunut.
  • Ensimmäinen viesti
huolestunut.
että voi ottaa yhteyttä lääkäriin? nyt n.viikon myöhässä, raskaana en ikävä kyllä ole, testit tehty eilen ja perjantaina :( missä vika? ennen ei ikinä ole heitellyt näin!

lilli
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
äitiysneuvolaa, tekeekö ne verestä raskaustestin? meinasin soittaa tohon Terveyskeskuksee huomen aamuna.
Juu ainakin tääl meillä ois tehny.Itsellä sama homma noin kk sitten mut just ku olin neuvolalääkärille menossa menkat alko. Voithan sä tietty soittaa sinne tk:see ja kysyä miten teillä päin menetellään

mimmu
Meilläpäin tk ootatuttaa semmoset 3-4 viikkoa, jos ei sit ala menkat niin voi EHKÄ päästä lekurille.. Tai sit ne sanoo et oota rauhassa seuraavia kuukautisia eli 4-5 viikkoa.

->
Mulla kanssa kierto rupes heittelee ku lopetin laastarien käytön. Terveyskeskuksessa sanottiin että voi ihan huoletta odottaa sinne saakka millon seuraavien kuukautisten pitäis alkaa. Jos niitäkään ei kuulu ni sitte varailla aikaa lääkärii.

ap
juu, lopetin pillerit. mutta aina kun olen odottanut tyhjennysvuotoa, menee tasan 3pv ja se alkaa.niinkuin nyt ku lopetin pillerit kokonaa, ja sen jälkee sit ei enää tullukkaa :( kovasti vauvaa toivotaa, ja nyt sit tää kierto käy näin heittelee. ;( mäkin soitan kyllä lääkärii ku/jos menkat ei viel 2vk päästä ole alkan. vai pitääkö siis odottaa 4-5vk? joku vissii sanokii niin..

äöä
Sanoisin, että seuraaviin kuukautisiin (oletettuun alkamisajankohtaan) voi hyvin odottaa, varsinkin kun e-pillerit on juri jätetty pois. Ehkäisyn jäädessä pois on täysin normaalia, että kuukautiset ovat epäsäännölliset ainakin jonkin aikaa ja ensimmäisiä saattaa joutua odottelemaan.
Viikon tai parin myöhästymiseen terveyskeskuksessa tuskin edes reagoidaan.

vp
Mulla ne odotutti 4kk, kun menkkoja ei tullut pillereiden jälkeen. Sitten vasta sain Terolutit. On niin normaalia, että kierrot hakee paikkaansa pillereiden jäljiltä. Raskasta kylläkin odotella :(

Yhteistyössä