Katumuspilleri 1.5kk sitten, nyt menkat 2pv myöhässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ääk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ääk

Vieras
pillerin jälkeiset menkat tuli ihan ajallaan ja olivat muuten normaalit mutta kestivät vain 3 päivää (norm 6-7), ja nyt ovat 2 päivää myöhässä. Ei kyllä mitään raskausoireita ole. Voikohan olla että meni vaan siitä hieman kierto sekaisin?

En kyllä ole raskaana...ei ole mitään oireita, ennen aina oireet olleet jo tosi aikaisin. Ja meille ei tosiaan enää lasta tule, se on varma. Eli pakko alkaa niiden menkkojen...

Kuulostaa ällöttävälle mutta oletko kokeillut sormella hiukan raapaista emättimen limakalvoa? Mulla on niin että päivää/kahta ennen vuodon alkamista limakalvoista irtoaa jo hiukan ruskehtavaa vuotoa joka ei näy pikkuhousuissa...

mulla alkaa normaalisti ihan pieni ruskehtava vuoto pari päivää ennen menkkoja ja nyt ei ole sitäkään vielä.. tänään oli päivällä menkkamaisia kouristuksia alavatsassa joten toivon että ne siitä nyt kohta alkaa..

ja tosiaan ihmettelen miksi pillerin jälkeiset menkat loppui 3 päviän jälkeen, vuoto oli siihen asti normaalia eli pari kuukupillista ehti vuotaa, sitten vaan loppui, eli jäi ainakin puoleen normaalista.

Alkuperäinen kirjoittaja ällö vinkki ei herkkähermoisille:
Kuulostaa ällöttävälle mutta oletko kokeillut sormella hiukan raapaista emättimen limakalvoa? Mulla on niin että päivää/kahta ennen vuodon alkamista limakalvoista irtoaa jo hiukan ruskehtavaa vuotoa joka ei näy pikkuhousuissa...

Älä jaa tällasia vinkkejä täällä. Saattaa aiheuttaa tulehduksen.

Alkuperäinen kirjoittaja hoitsu:
Alkuperäinen kirjoittaja ällö vinkki ei herkkähermoisille:

Älä jaa tällasia vinkkejä täällä. Saattaa aiheuttaa tulehduksen.

Saattaa aiheuttaa, mutta jos puhtaalla sormella kokeilee eikä raavi, niin mitä eroa siinä on esim yhdyntään jossa on puhtaat vehkeet molemmilla?

Älkää viittikö pliiiiis, yritän nyt elätellä toivoa että on vaan kierto sekaisin, en missään nimessä nyt halua/voi olla raskaana! Ei se voi olla noin yleistä että jälkiehkäisy pettää! Itse otin pillerin 10 tuntia yhdynnästä.

Yhteistyössä