katumus

Aloitin raskauden keskeytyksen rv7. tänään sairaalassa otin cytotec tabletin joka valmistaa keskeytykseen
varsinainen lääkkeellinenkeskeytys tehtäisiin ylihuomenna.
Tunnen että mua on painostettu ja vasta kun nielaisin tabletin,alkoi tulla epävarmuus,mitä jos...(olen ihan sekaisin ollut jo sairaalassa,jossa varmistivat raskauden keston)sairaanhoitaja sanoi ettei sitä voi enää perua,kun tabletin ottaa.n.30 min kuluttua sain paniikkikohtauksen ja ripuloin ja mietin että imeytyiköhän lääke?
Jos haluaisin jatkaa raskautta tämän jälkeen,niin sikiövaurioiden mahdollisuus on olemassa.Tunnen valtavaa painostusta ympäristöltäni ym.ja tuntuu pahalta.
Haluaisin tämän lapsen.Syitä on monia miksi jouduin ottamaan lääkkeen,vaikka en ollut oikeasti valmis
Mitä teen,en usko että toivun kamala olo jos jatkan raskautta ja lapsi olisi vammainen
onkohan kukaan ollut tälläisessä tilanteessa ja saanut vauvan,onko ollut vammainen?
 
Voimia sinulle, älä ihmeessä keskeytä jos et sitä oikeasti halua!!!! :hug:
Joutuisit miettimään sitä elämäsi loppuun asti ja voi aiheuttaa jopa mielenterveysongelmia sinulle! :'(
Jos voit tarjota lapsellesi rakkautta ja huolenpitoa, pidä lapsesi, päätös on kuitenkin sinun ei kenenkään muun!!
En tiedä asian taustoja, mutta yleisesti olen sitä mieltä, ettei alkanutta raskautta pidä keskeyttää ilman pätevää ja erityisen painavaa syytä!

Toivottavasti jaksat, päätitpä sitten mitä tahansa!
 
Nyt otat asian hetimiten puheeksi sairaanhoitajasi kanssa ja kerrot, että kadut etkä halua tehdä aborttia. Mä tiedän, että abortin tekeminen kulkee mukana koko elämän! Jos kerran haluat pitää lapsesi, niin tiedän senkin, että lapsen syntymä on hetki, jota ei voi ymmärtää, ennenkuin sen on itse kokenut. Nyt otat ja puhut, otat selvää, mitä voi tapahtua jos et vie prosessia loppuun ja voiko lapsi hyvin siellä. Isoo :hug:
 

Yhteistyössä