Kattokaas mikä ihanan olen tehnyt :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BootyPeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hieno! Ihana nähdä kun luovuus kukkii.

Mä oon niin onnellinen kun pääsen itsekin väsäileen tollasia, kun on vihdoin TILAA! Ei tarvi kuppasella parvekkeella puuhastella (kyl, nää hommat hoidetaan ulkona :cool:) vaan voi puuhailla takapihalla.

Pitäis toteuttaa vanhasta peilipöydästä nukkekoti ja lipasto, saas nähä miten käy :D

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Hieno! Ihana nähdä kun luovuus kukkii.

Mä oon niin onnellinen kun pääsen itsekin väsäileen tollasia, kun on vihdoin TILAA! Ei tarvi kuppasella parvekkeella puuhastella (kyl, nää hommat hoidetaan ulkona :cool:) vaan voi puuhailla takapihalla.

Pitäis toteuttaa vanhasta peilipöydästä nukkekoti ja lipasto, saas nähä miten käy :D

Tää trash design on ihan ykkönen. Katoin juur millaisen lampun tekisin isomman pojan huoneeseen....Lamppuja nyt voi tehdä ihan mistä tahansa...

Porukoilla oli joskus komposti tehty noista voimalavoista kun äiti sai entiseltä työpaikaltaan hamstrata niitä. Saako luovuttaa sun hienoa arkkuideaa eteenpäin, mun äiti tykkää väsäillä kaikkee tommosta? :)

Mun mies on kyllä tuon ruuvannut kiinni. Oli järkevämpi viedä osissa Helsinkiin ja laittaa siellä kasaan kun painoa tulee aika paljon. Alunperin piti laittaa isot pyörät alle mutta isäntä keksi kokeilla noita jalkoja...olakoon. Tuohon kanteen tulee vielä muutoksia kun en tykännytkään siitä noin.

Mun mies on kyllä tuon ruuvannut kiinni. Oli järkevämpi viedä osissa Helsinkiin ja laittaa siellä kasaan kun painoa tulee aika paljon. Alunperin piti laittaa isot pyörät alle mutta isäntä keksi kokeilla noita jalkoja...olakoon. Tuohon kanteen tulee vielä muutoksia kun en tykännytkään siitä noin.

No vielä kivempaa, kun molemmat olette siihen osallistuneet - yhteinen projekti siis :)!

Mitäs meinaat tuohon kanteen tehdä? Maalaatko jotain kuvioita vai? Kyllä teijen uusi koti tulee näyttämään ihanalta kaikkien uusien juttujen kera :heart:....

Hyvä idea ja kiva kun ootte yhdessä puuhastelleet (hyvää parisuhteen hoitamista :)), mutta nyt musta näyttää että siitä olis niinkun kahdet jalat.. Siis kun siinä on ensin nuo vaihtolava"jalat" ja sitten vielä irtojalat.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
[QUOTE="kommentti";27169058]Hyvä idea ja kiva kun ootte yhdessä puuhastelleet (hyvää parisuhteen hoitamista :)), mutta nyt musta näyttää että siitä olis niinkun kahdet jalat.. Siis kun siinä on ensin nuo vaihtolava"jalat" ja sitten vielä irtojalat.[/QUOTE]

Juu siinä on erikseen jalat. Helpompi siivota. Siihen oli tarkoitus laittaa pyörät mutta mies nyt halusi kokeilla noita jalkoja.

Yhteistyössä