VillaNanna: Arkku voimalavasta olen aivan innoissani. Olen kauan halunnut tuota ja nyt se on siinä valmiina :heart:
Viimeksi muokattu:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;27168607:Hieno.Käsin tehty on aina käsin tehty.
Hieno! Ihana nähdä kun luovuus kukkii.
Mä oon niin onnellinen kun pääsen itsekin väsäileen tollasia, kun on vihdoin TILAA! Ei tarvi kuppasella parvekkeella puuhastella (kyl, nää hommat hoidetaan ulkona) vaan voi puuhailla takapihalla.
Pitäis toteuttaa vanhasta peilipöydästä nukkekoti ja lipasto, saas nähä miten käy![]()
KiitosMeillä on noita lavoja vaikka kuinka ja nyt niistä saa tehtyä vaikka ja mitä kivaa...
Porukoilla oli joskus komposti tehty noista voimalavoista kun äiti sai entiseltä työpaikaltaan hamstrata niitä. Saako luovuttaa sun hienoa arkkuideaa eteenpäin, mun äiti tykkää väsäillä kaikkee tommosta?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;27168620:Ei uskoisi että on lavasta tehty. Tosi hienosti ideoitu ja toteutettu myös.![]()
... Tuohon kanteen tulee vielä muutoksia kun en tykännytkään siitä noin.
Mun mies on kyllä tuon ruuvannut kiinni. Oli järkevämpi viedä osissa Helsinkiin ja laittaa siellä kasaan kun painoa tulee aika paljon. Alunperin piti laittaa isot pyörät alle mutta isäntä keksi kokeilla noita jalkoja...olakoon. Tuohon kanteen tulee vielä muutoksia kun en tykännytkään siitä noin.
toi ketju voi tarttua pyllyyn kun sen päälle istahtaa sitomaan kengännauhoja
Mä luulin eka että oot tehnyt ruumisarkun itelles, hahMut hieno on
![]()
KiitosMeillä on noita lavoja vaikka kuinka ja nyt niistä saa tehtyä vaikka ja mitä kivaa...
Siihen oli tarkoitus laittaa pyörät mutta mies nyt halusi kokeilla noita jalkoja.