Kattokaas mikä ihanan olen tehnyt :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BootyPeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27169080]Minulla on kolme lavaa joista olisi tarkoitus tehdä jotain... Jotain yksinkertaisempaa ja nopeampaa kuin tuo arkku. :D Ehkä pöytä tai hyllykkö, ideoita kaivataan.[/QUOTE]

Pöytää meillekkin on tulossa. Ihan kaikkia juttuja en vielä paljasta mitä mulla on mielessä mutta tämmössii löysin mitkä minuakin kiinnostaa...

remodelista+%25282%2529.jpg

remodelista.jpg

Sitten noita ihan puretaan ja nikkaroidaan kaikenlaisia tuoleja yms. googlaa trash design

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";27169139]Just tollasta hyllykköä ajattelin, nyt pitää löytää lisää lavoja. Mistä te niitä hankitte? Meille tuli ekovillojen alustana uusia lavoja. :)[/QUOTE]

Suhteilla kerättiin ympäri ämpäri. Kyselkää vaikka huonekaluliikkeistä, tehtaista, kaupoista...ihan kaikista paikoista mihin tuodaan tavaraa. Ne ovat käytettyjä joten hinta on paljon vähemmän pitä ihan uuden lavan. Joku 30e/kpl. Vähemmänkin, riippuen miten risa se on.

no juu..vähän outo mielestäni, jos rehellistä mielipidettä kaipasit. muuten vois menetellä mut millään ilveellä nuo jalat/pohja ei tuohon sovi. vai onko tarkoituskin ettei sovi?

Yhteistyössä