Kattokaas kaverit mitä sain lahjaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Spencer Hastings
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kai noita akvarella melkein paremmin kannattais koittaa kuin jollain puuväreillä hinkata (epätoivoisesti):confused:

(ja kiitos vaan, Hastingsin rva, jouduin taas kirjautumaan tänne, kun näin tämän ketjun ja oli pakko änkeä vastaamaan. Juuri olin vannonut, etten kirjaudu enää kaupastatulon jälkeen. Hei, mä oon sentään käynyt kaupassa tänään! :O )

Joo persettä näytän tollasille nettiklikkailupaikoille :D Kyllä se juttu on se, että ite saa hinkuttaa ja nysvätä. Ja on tässä nyt puuvärit, akvarellit, hiiltä ja öljyliituja ja öljyväritkin ja kuulkaa glitteriäkin löytyy! Että saa piipertää ihan kunnolla. Tältä päivältä piti kylä pistä värit kaappiin, kun lemmikkien leikkiaika ja ne varastelee niitä muuten.

[QUOTE="vieras.";29867103]ei oo niin nautinnollista värittää alueet pelkällä klikkauksella :)[/QUOTE]

älkää alkako ollenkaan heti kinaamaan, :laugh: kun ette oo koittaneet edes. Se on nautinnoista suurimpia, ja siellä on rajattomat mahdollisuudet ja värisävyt.

Mut ne on ihmeellisiä malleja mitä tuolla on, että niiden pelkkä katseleminen vie jo ihan hunningolle, kokeilkaa vaikka.

Yhteistyössä