Kattokaas kaverit mitä sain lahjaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Spencer Hastings
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Spencer Hastings

Vieras
Rähinä-Reetta aloitti eilen ketjun, kun ranskalaiset ovat innostuneet värityskirjoista. Mä sitten lisäsin kauppalistaan kohdan "värityskirja Spencerille". No ei ollu Lidlissä, niin mies oli sitten käynyt tänään koulullaan tulostamassa mulle värityskirjasivuja :heart:

Eilen läpätin kaikista mandala ja paisleykuvista, niin niillä hakusanoilla oli saanut nämä ja extraksi prinsessakuvan.

2n8vt05.jpg

Suosittelen kaikille! Pelkkien mustavalkokuvien näkeminen saa jo suurta innostusta aikaan :D

Värikynät sauhuumaan! Piti kyllä kirjoittaa essee, mutta mun mielestä tämä värittäminen on yleiselle hyvinvoinnille paljon kannattavampi vahtoehto :whistle:

OIH mä haluun ton paisleyn!!! Mun ensteks lempparein kuvio!!!

Paisley <3 Mulla on toinen käsivarsi vielä vapaana tatuoinneista, voisin ottaa siihen valkoisella paisleykuviota. Pitää vaan löytää supertaitava ja pikkutarkka tatuoitsija =)

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Paisley <3 Mulla on toinen käsivarsi vielä vapaana tatuoinneista, voisin ottaa siihen valkoisella paisleykuviota. Pitää vaan löytää supertaitava ja pikkutarkka tatuoitsija =)

Mä tungen sisustuskankaisiin, tapettiin ja ompa mulla yks upee paisleymekkokin.:heart:

Mä haluisin paisleykengät!

Mä tungen sisustuskankaisiin, tapettiin ja ompa mulla yks upee paisleymekkokin.:heart:

Mä haluisin paisleykengät!

Mulla oli kans paisleymekko, vein sen just kirpparille myyntiin ku kasvoin siitä koosta yli :( Mut ehkä löydän samanlaisen vielä omaa kokoani :)

Millaset on paisleykengät? Mä ajattelin kanssa paisleytapettia meidän toisen majan eteiseen :) Joku kulta-violettihohtonen ois siisti.

Millaset on paisleykengät?

Laita googlen kuvahakuun paisley heels ja valitse mieleisesi. Jos osaat päättää :D

Piti googlettaa tuo paisley, ei sanonut mitään tuo sana.

Ja tuommoisia värityskuvia voisi itsekin väritellä aikani kuluksi, joku piirrustustaitoinen voisi tehdä tuollaisia kuvia värityskirjaksi meille aikuisille ihan myyntiin asti.

Kun huoltsikoiden romuvalikoima on aina ajateltu lapsia varten, niin saisivat lisätä valikoimiinsa aikuisten värityskirjan myös :D

Pinterestissä on noita paisleykuvia paljon :)

[QUOTE="vieras.";29866680]oi ihania, saiskohan jostain aikuisten värityskirjoja missä on tuon tyylisiä kuvia?[/QUOTE]

Varmasti myös Suomessa jossain niitä on, mutta halvemmalla pääsee kun kerää googlettamalla mieluisia ja tulostaa itse :) Kirjastossa, koulussa, töissä jos kotona ei ole tulostinta.

Mies sanoi, että ei kyllä nolottanut yhtään tulostella noita prinsessakuvia, paitsi ihan vähän kun takana oli jonossa liuta muita vakavia liikemiehiä :D

a
Rähinä-Reetta aloitti eilen ketjun, kun ranskalaiset ovat innostuneet värityskirjoista. Mä sitten lisäsin kauppalistaan kohdan "värityskirja Spencerille". No ei ollu Lidlissä, niin mies oli sitten käynyt tänään koulullaan tulostamassa mulle värityskirjasivuja :heart:

Eilen läpätin kaikista mandala ja paisleykuvista, niin niillä hakusanoilla oli saanut nämä ja extraksi prinsessakuvan.

2n8vt05.jpg

Suosittelen kaikille! Pelkkien mustavalkokuvien näkeminen saa jo suurta innostusta aikaan :D

Värikynät sauhuumaan! Piti kyllä kirjoittaa essee, mutta mun mielestä tämä värittäminen on yleiselle hyvinvoinnille paljon kannattavampi vahtoehto :whistle:

Juu voin laittaa :) Mun väritteleminen vaan on hieman hidasta noilla puuvesiväreillä. Sitten hinkkaan yhtä kohtaa kolme viikkoa, jos se ei oo mun mielestä oikean sävyinen. Saatan ottaa jopa kunnon akvarellit kehiin jossan vaiheessa :D

Yhteistyössä