Vähänkö mä lähen kauppaan hakeen piparitaikinaa!
http://images.google.fi/imgres?imgurl=http://vuodatus-media-1.web-effect.net/g/27209/1114680.jpg&imgrefurl=http://ebetys.vuodatus.net/blog/category/Piparkakkuty%25F6t&usg=__3h2tPM0nK7zAw7De2yduDuRWtFM=&h=360&w=480&sz=52&hl=fi&start=1&tbnid=jY6JV-bOgT9iKM:&tbnh=97&tbnw=129&prev=/images%3Fq%3Dpiparitalo%26gbv%3D2%26hl%3Dfi
http://images.google.fi/imgres?imgurl=http://vuodatus-media-1.web-effect.net/g/27209/1114680.jpg&imgrefurl=http://ebetys.vuodatus.net/blog/category/Piparkakkuty%25F6t&usg=__3h2tPM0nK7zAw7De2yduDuRWtFM=&h=360&w=480&sz=52&hl=fi&start=1&tbnid=jY6JV-bOgT9iKM:&tbnh=97&tbnw=129&prev=/images%3Fq%3Dpiparitalo%26gbv%3D2%26hl%3Dfi