H
hemuli
Vieras
Sydämeen ei mahdu kahta ämmää..Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:näkyy et lähettelee sydämmiä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sydämeen ei mahdu kahta ämmää..Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:näkyy et lähettelee sydämmiä
Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:Kyllä mä näin sekä hymiön että ne kuvat paitsi että se ylempi oli vähän sekavan harmaa, ei nähnyt kunnolla mutta se alempi oli hyvä ja mikä ihana koira sulla, mikä rotu ja minkä ikäinen ja kumpi sukupuoli? Kiinnostaa!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:Paljonko maksoitte Eevistä? Kyselee eräs koirahullu.
Alkuperäinen kirjoittaja satu86:MendedHearts kävit sä kattoo niil mun sivuilla ne muut kuvat ku niitä kyselit? ihan näin tällain ohimennen kyselen :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:Alkuperäinen kirjoittaja satu86:MendedHearts kävit sä kattoo niil mun sivuilla ne muut kuvat ku niitä kyselit? ihan näin tällain ohimennen kyselen :snotty:
En. Kun en löytänyt sitä ketjua enää mistään, missä oli se osoite :snotty: Mutta laita se nyt, niin meen kattomaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:Mä haluisin tommosen pikkuliskon. Semmosen pinkki/mustan![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja satu86:Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:Mä haluisin tommosen pikkuliskon. Semmosen pinkki/mustan![]()
![]()
sä saat sellaisenteenkö sulle sellaisen heti?
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:Alkuperäinen kirjoittaja satu86:Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:Mä haluisin tommosen pikkuliskon. Semmosen pinkki/mustan![]()
![]()
Joooo!Pistä mulle yv:llä tilinro ja että mitä se maksaa, niin mä siirrän rahat
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja satu86:Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:Alkuperäinen kirjoittaja satu86:Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:Mä haluisin tommosen pikkuliskon. Semmosen pinkki/mustan![]()
![]()
![]()
yv:tä tulossa... kiitoksia tilauksesta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:Alkuperäinen kirjoittaja satu86:Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:Alkuperäinen kirjoittaja satu86:Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:Mä haluisin tommosen pikkuliskon. Semmosen pinkki/mustan![]()
![]()
![]()
yv:tä tulossa... kiitoksia tilauksesta![]()
Ja vastasinJa maksoinkin jo
Sopiiko se otus puhelimeen kiinni?