Mä pistin sinne tommosen animaatiojutun... Se näkyi jo olevan siellä, mutta nyt se hävisi :O Se teksti ja [ img ] -jutut kyllä lukevat siinä tekstikentässä, siis kun katson tuolta "muokkaa tietojasi" - mutta mihin se kuva hävisi? Näkyykö se teille??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kim Possible:näkyy ja lähettelee sydämiä![]()
Kyllä se mulle näkyyAlkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:Alkuperäinen kirjoittaja Kim Possible:näkyy ja lähettelee sydämiä![]()
Mulla näkyy siinä PISTE. Siis yks piste vaan. Ei mitään X-ruutua tai mitään. Vaan piste. Oon päivittänytkin jo sata kertaa, mutta ei näy
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Sesse ja keltapaitainen lady.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:on siellä aika hämärä kuva koirasta ja esittelijästä
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Sesse ja keltapaitainen lady.![]()
Muttei semmosta keltasta pallopäistä hymiö-herraa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Sesse ja keltapaitainen lady.![]()
Muttei semmosta keltasta pallopäistä hymiö-herraa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:on siellä aika hämärä kuva koirasta ja esittelijästä
Mut ei mitään hymiö-ukkoa näy?
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:Vaihdoin sinne nyt toisen, näkyyköhän se...? Mulle meinaan näkyi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:Vaihdoin sinne nyt toisen, näkyyköhän se...? Mulle meinaan näkyi![]()
Eipä näy sama musta koira.. yleensä se näkyy aina laittajalle, kannattais melkein tallentaa hymiö koneelle ja hakea sen selaa... painikkeen kautta ja poistaa vanha kuva