Kattokaa miten ihana!! *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
http://www.mikko.fi/announcements/details.action?itemIndex=3&announcementId=1138448&itemsCount=17&isHighlightList=false

voi kunpa mulla olisi laittaa rahaa kissaan ton verran

Yhtä suloisen saa tuurilla myös "puolikkaasta" pyhä birmasta murto-osalla tuosta hinnasta.
Meillä on ihana sekoitus pyhää birmaa ja siamilaista :) ulkonäöltään on aivan kuin pyhä birma (valkoiset tassut tosin puuttuvat) ja luonteeltaan siamilainen.

mä haluaisin ragdollin.. mutta maksaa paljon. oon lukenut täältäkin näitä ketjuja sekopäisistä kissoista jotka valvottavat yöt ja pissivät ja kakkivat joka paikan täyteen. jotta kissakuume laskisi..

Alkuperäinen kirjoittaja .:
mä haluaisin ragdollin.. mutta maksaa paljon. oon lukenut täältäkin näitä ketjuja sekopäisistä kissoista jotka valvottavat yöt ja pissivät ja kakkivat joka paikan täyteen. jotta kissakuume laskisi..

Mulla on ko elämäni ajan ollut kissa tai kaksi mutta koskaan en ole ITSELLÄNI sellaiseen törmännyt.

Että silloin jos kissa on tuollainen on omistajissa kyllä vikaa.

Tälläisen sekopäisen kissan tiedänkin mutta omistajat ovat kamalia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja .:

Mulla on ko elämäni ajan ollut kissa tai kaksi mutta koskaan en ole ITSELLÄNI sellaiseen törmännyt.

Että silloin jos kissa on tuollainen on omistajissa kyllä vikaa.

Tälläisen sekopäisen kissan tiedänkin mutta omistajat ovat kamalia.

Niin ja koskaan ei ole vikaa kissan olinpaikassa?! Kissa tykästyy paikkoihin, ei ihmisiin. Meillä kissa ei tykännyt olla, kun täällä oli koira häsäämässä. Merkkasi aina koiran korin ohimennessään.
Ollaan kyllä eläinrakkaita, mutta päätettiin tehdä välirauha ja sijoitettiin kissa pois tälle mieluisampaan asuinpaikkaan. =) Se lähti, joka viimeiseksi oli tullut.

Yhteistyössä