Katsotteko sairaala sarjaa? jos niin kertokaa mielipiteitä henkilökunnasta?

  • Viestiketjun aloittaja Sairaala
  • Ensimmäinen viesti
v
katson jokaisen.. sami on symppis, jan on huumoriheppu, johanna on just oikeella osastolla.. en tiiä ei oikein ketään vastenmielistä näissä ole. siitä uudesta satu-liisasta en osaa vielä sanoo. aivan mahtava sarja! toivottavasti jatkuu vielä kauan.
 
millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja Sairaala:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Katson, en kommentoi muuten mutta uusia jaksoja kuulemma aletaan kuvata keväällä ja samoja henkilöitä on pyydetty jatkamaan
'
Ootko töissä siellä?
En tällä hetkellä. Kesän olin kyllä, mutta tuon jutun uusista kuvauksista luin Nelosen sivuilta
 
"pari" kertaa katsottu....
Mä tykkään myös Samista ja Satu-Liisa on mun mielestä myös aivan ihana lääkäri! Johannasta en ole oikein ottanut selvää, että tykkääkö oikeesti työstään, vai onko jotenkin puutunut työhönsä? Sinänsä en ihmettelisi, jos tuo työ puuduttaisi. Se syd.osaston hoitaja on oikein sopiva työhönsä, samoin syöpäosaston hoitaja. Ja korvalääkäri on hauska tyyppi. Ne ensiavun miehet ovat vähän väsähtäneen oloisia hommaansa ja ehkä myös se kätilö? Oliko niitä vielä muita?
 
meikku
Oon kattonu joka jakson ja tuntuu kyllä että olisin ihan mielelläni jokaisen heistä hoidettavana (siis en tietty mielellään olis kipee, mutta jos olis pakko).
Se Sami on tosi rauhallinen, varsinkin semmosissa tilanteissa missä on huonoja uutisia, osaa puhua todella rauhoittavasti ja ymmärrettävällä selkokielellä.

Se Jan on kans tosi symppis/hassu. Mulla on ongelmia nenän kans, pitäsköhän pyrkiä TAYSiin Janin vastaanotolle.... ;-)
 

Yhteistyössä