Katsooko miehesi pienirintaisia naisia?

  • Viestiketjun aloittaja Öh
  • Ensimmäinen viesti
Rakastettuni
Katsahtaa, mutta ei kyylää eikä tuijota. Ja katsoo yhtälailla miehiä sekä naisia, tuntematta sen suurempaa villiintymistä. Mitään seksuaalista ei tuohon katsahteluun liity. Sama myös itselläni.
 
Velli
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
ei kyl kattele koska ei tykkää tissittömistä
Mielestäni pienirintainen ja tissitön on eriasia, jos nyt ei puhuta ala-aste ikäisen suusta. Tissitön on esim syöpäleikkauksesta johtuvan rinnanpoiston takia. Pienirintainen on a-c kuppinen normaalisti kehittynyt nainen.
 
vainoharhaa
Luuletteko tosiaan, että ne miehet kaiket päivää kyttää naisia sillä silmällä :D eiköhän ne kulje tuolla ihan muut asiat mielessä, ainakin joilta perhettä jo löytyy.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vainoharhaa:
Luuletteko tosiaan, että ne miehet kaiket päivää kyttää naisia sillä silmällä :D eiköhän ne kulje tuolla ihan muut asiat mielessä, ainakin joilta perhettä jo löytyy.
No niinpä. Muutenkin, ei kaikki ihmiset katso toisia jatkuvasti jonain objekteina.
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja vainoharhaa:
Luuletteko tosiaan, että ne miehet kaiket päivää kyttää naisia sillä silmällä :D eiköhän ne kulje tuolla ihan muut asiat mielessä, ainakin joilta perhettä jo löytyy.
Aloitukseni oli vitsi, viitaten toiseen ketjuun. Hoksaa "huoh" lopussa ;)
 
vislaus perään
Alkuperäinen kirjoittaja hihhhiiiii:
Alkuperäinen kirjoittaja Öh:
Tai yleensäkkään ihmisiä vai kulkeeko ukkos silmät ummessa? Kyttääkö se? Mitä olet mieltä siittä? Huoh.
Ei. Mitä katseltavaa on pienirintaisissa naisissa. Ei ainakaan rinnat :D :D :D :D
Voin veikata aika rajusti, että olen ihan varmasti hyvännäköinen, vaikka mulla a-kuppi onkin ja miehet sängyssä niitäkin himoitsee ;) Sulla tosin taitaa olla ongelma, itsetunnon kans? ;)
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vislaus perään:
Alkuperäinen kirjoittaja hihhhiiiii:
Alkuperäinen kirjoittaja Öh:
Tai yleensäkkään ihmisiä vai kulkeeko ukkos silmät ummessa? Kyttääkö se? Mitä olet mieltä siittä? Huoh.
Ei. Mitä katseltavaa on pienirintaisissa naisissa. Ei ainakaan rinnat :D :D :D :D
Voin veikata aika rajusti, että olen ihan varmasti hyvännäköinen, vaikka mulla a-kuppi onkin ja miehet sängyssä niitäkin himoitsee ;) Sulla tosin taitaa olla ongelma, itsetunnon kans? ;)
Mäkin oon kyl ihmetellyt, et mitä ne oikeen kattoo... :eek: Ehkä jotkut miehet sit vaan kattoo kaikkii naisii, en tiiä sit. Mulla kanssa on ihan pienet, mutta silti mies haluaa niitä kähmiä, Nyt oikeastaan enemmän, ku sillon, ku imetin ja ne oli isommat.
 
hihhhiiiii
Alkuperäinen kirjoittaja vislaus perään:
Alkuperäinen kirjoittaja hihhhiiiii:
Alkuperäinen kirjoittaja Öh:
Tai yleensäkkään ihmisiä vai kulkeeko ukkos silmät ummessa? Kyttääkö se? Mitä olet mieltä siittä? Huoh.
Ei. Mitä katseltavaa on pienirintaisissa naisissa. Ei ainakaan rinnat :D :D :D :D
Voin veikata aika rajusti, että olen ihan varmasti hyvännäköinen, vaikka mulla a-kuppi onkin ja miehet sängyssä niitäkin himoitsee ;) Sulla tosin taitaa olla ongelma, itsetunnon kans? ;)
Ei a-kuppia voi sanoa rinnoiks! ei niissä oo mitään katseltavaa, pelkät nännit. Voi elämä, hahhhhhhaaaaaa :D
oo ihan rauhassa hyvännäköinen, rintoja sulla ei ainakaan oo.
 

Yhteistyössä