Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja anuuu:Me käydään vauvauinnin jatkoryhmässä eikä siellä (1,5-3v.ryhmä ) ole ollenkaan tavatonta tuollainen.
Alkuperäinen kirjoittaja MaijaMehiläinen:Alkuperäinen kirjoittaja anuuu:Me käydään vauvauinnin jatkoryhmässä eikä siellä (1,5-3v.ryhmä ) ole ollenkaan tavatonta tuollainen.
Mun on molemmat oppineet ensin sukeltamaan ja sitten pysymään pinnalla, ja uimaan oppivat noin kolme vuotiaina.
Mutta mistä liukumäestä se on pääedellä alas tullut? Kun se on uimahalleissa ehdottomasti kiellettyä hommaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Alkuperäinen kirjoittaja MaijaMehiläinen:Alkuperäinen kirjoittaja anuuu:Me käydään vauvauinnin jatkoryhmässä eikä siellä (1,5-3v.ryhmä ) ole ollenkaan tavatonta tuollainen.
Mun on molemmat oppineet ensin sukeltamaan ja sitten pysymään pinnalla, ja uimaan oppivat noin kolme vuotiaina.
Mutta mistä liukumäestä se on pääedellä alas tullut? Kun se on uimahalleissa ehdottomasti kiellettyä hommaa.
Meillä on vauvauinnissa ja tenavauinnissa semmonen pikkuliukumäki, mistä ohjaajat kehottavatkin laskemaan pää edellä.
Alkuperäinen kirjoittaja MaijaMehiläinen:Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Alkuperäinen kirjoittaja MaijaMehiläinen:Alkuperäinen kirjoittaja anuuu:Me käydään vauvauinnin jatkoryhmässä eikä siellä (1,5-3v.ryhmä ) ole ollenkaan tavatonta tuollainen.
Meillä on vauvauinnissa ja tenavauinnissa semmonen pikkuliukumäki, mistä ohjaajat kehottavatkin laskemaan pää edellä.
AHA, kun täällä kaikissa missä ollaan uimavalvojat puuttu heti jos ei liukumäistä lasketa "oikein"
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Alkuperäinen kirjoittaja MaijaMehiläinen:Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Alkuperäinen kirjoittaja MaijaMehiläinen:"Alkuperäinen kirjoittaja anuuu:
Juu, ei täälläkään saa normimäestä laskea pää edellä, mutta tuo pikkumäki kaitetaan altaaseen vaan tenavauinnin ajaksi. Ei ole siis mikään vesiliukumäki. =)
Ei silloin vaan ollut tommosia kun mun muksut oli vauvauimareita![]()