Katsokaapas ja kommentoikaa

  • Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei, mun mielestä ne kirjaimet ei sais nivoutua tuolla lailla yhteen vaan olla selkeästi erillään ja vahvemmalla fontilla. Pidän kyllä jotenkin noista mustista kirjaimista.
Oookkei. Kiitos ideasta. Täytyy katsoa, miten taipuu paperille. =) Itse pidän juuri siitä,että kaikki (eli adhd ja add) on yhtä kokonaisuutta, kirjaiminakin tuossa piirroksessa.
Ahaa, ymmärrän idean nyt...
 
Minna
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
onko just vastavärit tarkoituksena?
Mielestäni ne kuvaavat asiaa parhaiten, hyper vs. flegu. Tuli ja jää, kuuma ja kylmä... ja välillä kaikkea samaan aikaan.
Mun mielestä tuosta tulee auttamattomasti mieleen sellainen jaottelu, että toinen on vähän negatiivisempi tapaus kuin toinen :( :/

Joku kehys tai muuten sitova elementti ympärille, minun mielestäni.
 
Rukoilijasirkka
Niin ja entä jos tuo musta teksti ois jotain enemmän "arkisen" näköistä, jotain semmosta normikirjainta, vaikka Arialia?

mutta idea on jees, tuota voi väännellä vaikka mihin suuntaan ja tehdä eri variaatioita.
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mitä, jos vetäisit nuo viivat siveltimellä, siten että ne olis paksumpia, mutta siten, et ne ohenis ja paksunis silleen ku ne menee kun käsivaralla tehdään?
Hmmm... hieno ajatus! Täytyypi kokeilla, jos olisi riittävän vakaa käsi. Ja jollain niputan kokonaisuuden, luultavasti taustan väsäämällä, adhd-kirjoituksen muotoa mukaillen.

Ja ongelma on siis taas se, miten muu teksti saadaan istumaan kokonaisuuteen.

*tämä on hauskaa!!*
 

Yhteistyössä