Katsokaapas ja kommentoikaa

  • Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti
unikuu
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu vaan jatkaa:
kun noissa A:ssa ja D:ssä on jo kiva muoto valmiiksi niin jatka siitä vähän sille koko logolle muotoa.. tulee pro:eek:mpi kun eri elementit on samaa. ei liikaa erilaisia värejä,muotoja ja srtuktuuria
Edellisessä versiossa oli tausta, joka myötäili adhd-tekstiä. Ei saanut kannatusta.
näytä millanen.. :) mä teen miehen kaa logo,pinssejä ja ja postereita melkein työkseen ja innostun aina tällasista sijoittelu jne ongelmista..

*unikuu hihkuu onnesta* :D
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu se vaan jatkaa..:
saatko vähän pienemmän kuvan tähän jotta näkyy kokonaan? helpompi sanoa..myös valmiin kuvan koko on mikä?
Jeps. hetki menee... valmiista kuvasta en tiedä. Yleislogoa haetaan.
 
unikuu
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu se vaan jatkaa..:
saatko vähän pienemmän kuvan tähän jotta näkyy kokonaan? helpompi sanoa..myös valmiin kuvan koko on mikä?
Jeps. hetki menee... valmiista kuvasta en tiedä. Yleislogoa haetaan.

valmiin kuvan koko on periaatteesa hyvä olla tiedossa. kun kuvat on erinäköisiä eri kokoisina. jos haluaa kirjekuoreen/kirjepaperiin logon,niin se toimii erilailla kun sitten vaikka t-paidassa.
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu:
sanos nyt itse mistä tykkäät tuossa.. ja mitkä on susta ongelmakohdat?
Adhd-tekstin muoto on ok, värit, joita siis en nyt saa osumaan, ovat ok. Mutta se, että tuo koko tekstin rotla kait pitäisi saada mukaan, ei ole ok.
 
unikuu
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
http://www.aijaa.com/img/b/00347/2150824.gif linkkinä sama
kummasta tykkäät enemmän?
minusta siitä tekee siistimmän ja ns.proomman jos teksti ei ole käsin kirjoitettu. jos siihen päädyt.katso että tekstien ja kirjainten linjat on suoria.
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
http://www.aijaa.com/img/b/00347/2150824.gif linkkinä sama
kummasta tykkäät enemmän?
minusta siitä tekee siistimmän ja ns.proomman jos teksti ei ole käsin kirjoitettu. jos siihen päädyt.katso että tekstien ja kirjainten linjat on suoria.
En pidä käsinkirjoitetusta... :ashamed: Oikeaa fonttia etsin. Äsken kirjoittaa sutaisin tuon version alta puolen minuutin. Ja siltä myös näyttää...
 
unikuu
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
http://www.aijaa.com/img/b/00347/2150824.gif linkkinä sama
Mun mielestä teksti saisi olla sellainen selkeä, että sen hahmottaisi heti (tuo ADHD siis).
Selkiääkö lisäämällä väriä? Eli voimistamalla viivoja?
kokeile piirtää ne viivat tarkalla kynällä. kirjaimet suorina ja vähän paksumpina.. entäs samalla värillä?ehkä kaikki punaisella mutta yhteen?

 
Miten olis, jos sen koko ADHD-tekstin kehystäis jälkeenpäin tussilla? Siis se teksti sais olla ihan noin kun se on, mutta sitten se kierrettäis ympäri yhtenäisellä viivalla, ei piirettäis kirjainten ääriviivoja, vaan tehtäis siitä muoto? Oliko tarpeeksi vaikeasti selitetty?
 
unikuu108
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Miten olis, jos sen koko ADHD-tekstin kehystäis jälkeenpäin tussilla? Siis se teksti sais olla ihan noin kun se on, mutta sitten se kieettäis ypäri yhtenäisellä viivalla, ei piirettäis kirjainten ääriviivoja, vaan tehtäis siitä muoto? Oliko tarpeeksi vaikeasti selitetty?
mäkin olen logossa aina jonkun muodon kannalla.. se selkeytää ja helpottaa sitä käyttämään.. myös jälkeenpäin sitä tarvitse muokata jos siitä tekee kerralla monikäyttöisen
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu:
näytä millanen.. :) mä teen miehen kaa logo,pinssejä ja ja postereita melkein työkseen ja innostun aina tällasista sijoittelu jne ongelmista..

*unikuu hihkuu onnesta* :D
Arvaapa huviksesi, onko tallessa? Mutta kuvittele hieman kulmista pyöristetty keskustekstin mukainen laatikko. Siinä se lyhkäisyydessään. Teksti oli paksumpaa ja näytti halkeilleelta, värit sama ja tekstin muoto ja tyyli hyvin saman tapainen.
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Miten olis, jos sen koko ADHD-tekstin kehystäis jälkeenpäin tussilla? Siis se teksti sais olla ihan noin kun se on, mutta sitten se kierrettäis ympäri yhtenäisellä viivalla, ei piirettäis kirjainten ääriviivoja, vaan tehtäis siitä muoto? Oliko tarpeeksi vaikeasti selitetty?
Oli sellainen. Voin hyvinkin väsätä taas.
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu:
kokeile piirtää ne viivat tarkalla kynällä. kirjaimet suorina ja vähän paksumpina.. entäs samalla värillä?ehkä kaikki punaisella mutta yhteen?
Ei VOI olla samalla värillä. Mielestäni. Add:n ja adhd:n eron ja samanlaisuuden haluan saada esille juuri väreillä. Sinisävyjen pitää näyttää hitailta, laiskoilta, pohdiskelevilta ja oranssin energiseltä, vauhdikkaalta, epäröimättömältä ja hieman harkitsemattomalta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
http://www.aijaa.com/img/b/00347/2150824.gif linkkinä sama
Mun mielestä teksti saisi olla sellainen selkeä, että sen hahmottaisi heti (tuo ADHD siis).
Selkiääkö lisäämällä väriä? Eli voimistamalla viivoja?
Ei, mun mielestä ne kirjaimet ei sais nivoutua tuolla lailla yhteen vaan olla selkeästi erillään ja vahvemmalla fontilla. Pidän kyllä jotenkin noista mustista kirjaimista.
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei, mun mielestä ne kirjaimet ei sais nivoutua tuolla lailla yhteen vaan olla selkeästi erillään ja vahvemmalla fontilla. Pidän kyllä jotenkin noista mustista kirjaimista.
Oookkei. Kiitos ideasta. Täytyy katsoa, miten taipuu paperille. =) Itse pidän juuri siitä,että kaikki (eli adhd ja add) on yhtä kokonaisuutta, kirjaiminakin tuossa piirroksessa.
 

Yhteistyössä