Katsokaapas ja kommentoikaa

  • Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
Mulla meni pitkään että löysin sen oleellisen tuolta. Hieman hankala hahmottaa ehkä. Mitä tuo sininen ja punainen edustaa?
Sävyjä en saanut kohdalleen... turkoosinsininen on passiivinen väri, sillä löytyy add ja oranssi on aggressiivinen, levoton väri, saadaan yhdessä adhd. =)

Jospa mustaa taustatekstiä ohentaisi ja kasvattaisi?
 
Toi Suomen ...-aikuiset ry-teksti vois olla mös käsinkirjoitetun näköistä ja sit kaksi väriä riittäis, että teksti myös jommalla kummalla logon väreistä.
Mutta muuten kivan yksinkertainen. Mä en tykkä liian monimutkaisista logoista.
 
unikuu jatkaa
sellainen minkä koko muoto on selkeä esim neliö ,ympyrä.. jne.. siit voi sit tehdä helposti tarroja kangasmerkkejä jne..
kiva idea että kirjaimet yhdessä mutta piirrettynä ja tietokoneen fontti sotii toisaan vastaan. kokeile toista fonttia.. myös sitä muoto kokeile erilaista. tai taustaa?
 
unikuu vaan jatkaa
kun noissa A:ssa ja D:ssä on jo kiva muoto valmiiksi niin jatka siitä vähän sille koko logolle muotoa.. tulee pro:eek:mpi kun eri elementit on samaa. ei liikaa erilaisia värejä,muotoja ja srtuktuuria
 
lissu
mä ainakin siirtäisin tuota -aikuiset ry -tekstiä enemmän oikealle, niin että siitä olisi samanverran matkaa oikeaan laitaan kuin Suomen-tekstistä on vasempaan laitaan.
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu vaan jatkaa:
kun noissa A:ssa ja D:ssä on jo kiva muoto valmiiksi niin jatka siitä vähän sille koko logolle muotoa.. tulee pro:eek:mpi kun eri elementit on samaa. ei liikaa erilaisia värejä,muotoja ja srtuktuuria
Edellisessä versiossa oli tausta, joka myötäili adhd-tekstiä. Ei saanut kannatusta.
 

Yhteistyössä