Katsokaa millaiseen kuntoon mamut potkivat bussikuskin Elielinaukiolla.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei heikkohermoisille
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onneksi bussikuskin maahanmuuttajataustainen vaimo on pysynyt rinnalla.
Ihan kamalaa ja järjetöntä tuollainen väkivalta, tuntuu ettei noista kundeista voi enää kasvaa kunnon kansalaisia. Jotain heissä on jo niin pahasti pielessä.

niinpä niin, laitan nyt tämän tännekkin, toivottavasti joku vaivautuu katsomaan. Yritin virittää aiheesta jotain järkevää keskustelua, mutta en saanut yhtään ihmistä keskustelemaan kanssani, jolla olisi jotain faktoja mielipiteidensä tueksi. ihmiset luulee että heillä on oikeus pistää itsensä ylemmäs niitä ihmisiä jotka ovat huolissaan maahanmuuton seurauksista, ja leimata heidän rasistiksi, olla kuuntelematta muiden ihmisten mielipiteitä. Tyrmätä muiden argumentit omilla perustelemattomilla mielipiteillä. Luulevat siis olevansa parempia.
http://www.youtube.com/watch?v=6-3X5hIFXYU&feature=player_embedded

Tämähän on sinänsä hankala kommentoida videon perusteella kun ei tiedä millainen tuo bussikuski on ollut ennen onnettomuutta. Videolla toki vaikuttaa siltä että aivovamman tosiaan saanut mutta mistä mä tiedän millainen puhetyyli hänellä ennen oli.
Järkyttävä tapaus tietenkin ja varmasti hakkaajat saavat jotkut ihan naurettavat tuomiot.

[QUOTE="vieras";24681762]Levität väärää käsitystä faktana.[/QUOTE]

No näytä sä mulle faktat mamuista niin uskon.
En väitä olevani oikeassa mutta se käsitys mulle jäi kun kuulin joltakin videolta toisen hakkaajan katumuspuheen.

Siis aivan upeaa, että kuski haluaa näyttäytyä siitäkin huolimatta, että kohta joku sanoo paljonko lie nettosi tuostakin :(
Mutta ei ole ihmisellä, nuorella ole kaikki palikat mallillaan, kun kiinni pitäen hakataan ihminen ja sit väitetään "kun olin niin kännissä, aineissa, että en tajunnut enkä tarkoittanut".
Siinä ei ihmisen alkuperä merkkaa mitään, kun joku henkihieveriin mätkitään, se on hulluutta.

[QUOTE="vieras";24681767]Kaikki nuoret ovat Suomessa syntyneitä? :xmas:[/QUOTE]

No yleensä nuoret on suomalaisia eli täällä syntyneitä.

Missäs nämä hakkaajat on syntyneet, tietääkö ap? Ei kannata huudella ennen kuin tietää.

Vituttaa suunnattomasti, että persut ovat sen bussikuskin blogissa haukkumassa sen lapsia. Miten nuo persereijät voivat kohdistaa vihaansa pieniin lapsiin?

Nathalie kirjoitti sunnuntaina, että bloki menee kohta kiinni moisen takia.

[QUOTE="vieras";24681794]Kai ne tekijät ovat itse vastuussa, kun oikeustoimikelpoisia iältään.
Vai vastaatko kenties itse kaikista syntyperäisten suomen kansalaisten rikoksista???[/QUOTE]

Kovasti huudeltiin Timo Soinin vastuuta Norjan 22.7. tapahtumista. Eikö sama logiikka enää toimikaan kun on kyse mamujen tekemistä rikoksista?

Yhteistyössä