Katsoitko RiikkaPurran lässynlässynläähpuuh- videon?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Purra on itse heittänyt omia ampumisfantasioita estottomasti nettiin ja nyt kun eduskunnassa puhuu tapahtuneesta, niin pitää sitten larpata epävakaata ja järkyttynyttä persoonaa. Ihan kun tuota kiinnostaisi. En yleensä pidä siitä, että asiaa käsitellessä aletaan itkemään, jos asia ei satu olemaan poikkeuksellisen henkilökohtainen etenkään tilanteessa, jossa on itse oltu edesauttamassa sitä, että tällaista tapahtuu ja tulee tapahtumaan yhä enemmän. Tuo vollotus antaa vaan vaikutelman tunne-elämältään epävakaasta ihmisestä. Julkisuudessa leikkuulautoja ja aseita heilutteleva ihminen hajoaa, kun joku menee sitten ja oikeasti ampuu toisia. Vaikka Purra on itse haaveillut ampumisista, niin kuitenki tämä tapaus ei lopulta liity Purraan mitenkään, joten voisi olla asiallisesti. Tällä toki saa sympatiaa, kun laittaa kansaa teuraalle ja sitten itse lopputulosta ja persut kyllä tykkää uskoa siihen, kun näyttää tunteita ja vollaa, mutta kyllähän se vaan kuvottaa katsoa tuollaista tekopyhää teatteria. Normaali ihminen ei tekisi tästä teatteria vaan esittäisi kohteliaasti oman osanoton ja sympatian ja ehkä näkisi omassa toiminnassaan sen syyn ja seurauksen miksi suomesta on tulossa se maa, jossa tämä on arkipäivää
 

Yhteistyössä