Katsoisitko sinä tälläistä miestä ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Seksin aikana tärkeintä että hän saa, sen jälkeen saattaa vaan lähteä pesemään vehkeensä ja that's it, minun halujahan ei tarvi tyydyttää.

Jos minä haluaisin halata, ja häntä ei huvita, niin kääntää selän vain minulle , vaikka näkisi että minulla on paha mieli.

Minä olen 90% syyllinen hänen pahaan mieleensä / oloonsa aina.

Minä en tee kotona mitään mukamas, koti ei olisi tämän näköinen jos en teksisi. Kyllä hänkin tekee , mutta sitä ei myönnä että minä teen myös.

Minä en ole yhtään lasten kanssa hän on -->Minä olen päivässä keskimäärin 8 tuntia lasten kanssa , hännäkee lapsia 2 tuntia.

Minä olen pakottanut hänet lasten tekoon. ---> Minä olen monta kuukautta jutellut lasten hankkimisesta aina ennen varsinaista yrittämistä ja hän on myös halunnut.

Hän on käynyt kiinni humalassa minuun, riepotellut ja töninyt ja kaatanut maahan.

Niin...katsoitiko sinä tälläistä miestä? Yhdessä oltu kohta 9 vuotta.

Mä olen niin väsynyt tähän...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Seksin aikana tärkeintä että hän saa, sen jälkeen saattaa vaan lähteä pesemään vehkeensä ja that's it, minun halujahan ei tarvi tyydyttää.

Jos minä haluaisin halata, ja häntä ei huvita, niin kääntää selän vain minulle , vaikka näkisi että minulla on paha mieli.

Minä olen 90% syyllinen hänen pahaan mieleensä / oloonsa aina.

Minä en tee kotona mitään mukamas, koti ei olisi tämän näköinen jos en teksisi. Kyllä hänkin tekee , mutta sitä ei myönnä että minä teen myös.

Minä en ole yhtään lasten kanssa hän on -->Minä olen päivässä keskimäärin 8 tuntia lasten kanssa , hännäkee lapsia 2 tuntia.

Minä olen pakottanut hänet lasten tekoon. ---> Minä olen monta kuukautta jutellut lasten hankkimisesta aina ennen varsinaista yrittämistä ja hän on myös halunnut.

Hän on käynyt kiinni humalassa minuun, riepotellut ja töninyt ja kaatanut maahan.

Niin...katsoitiko sinä tälläistä miestä? Yhdessä oltu kohta 9 vuotta.

Mä olen niin väsynyt tähän...

tiedät itsekin vastauksen

taitaa sillä miehellä olla ongelmia, joita kehoittaisin häntä selvittämään... en katselisi tuollaista, mutta ehdottaisin ennen eroa terapiaa yksin ja yhdessä.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti myös:
en tosiaankaan! Ansaitset parempaa...

Niin, minulle on sanottu tuota, viimeksi hyvän ystäväpariskunnan häissä moni tuli sanomaan, ihan vieras ihminenkin tuli halaamaan..

Miksi en vaan lähde, mitä mä pelkään ??

Alkanut jo itsekkin uskomaan, että tässähän mun vaan tulee elää kun oon niin paska.

ap

Alkuperäinen kirjoittaja Therean:
Narsistisia piirteitä näin äkkisältään todeten. Jokainen ansaitsee parempaa kuin tuo.

Itsekkin miettinyt että taitaa olla tuota, koska isälläni myös samoja piirteitä ja silti hänkin saa minut aina kuitenkin "takaisin".

ap

En katselisi. Ja kannattaa ajatella tuossa tilanteessa myös lapsiesi etua. Jos mies on väkivaltainen kännissä, joku "kaunis" päivä hän voi olla sitä myös selvänäkin. Ja lapset kyllä vaistoavat jos pelkäät miestäsi tai jos välit kireät tai jos et ole onnellinen jne jne. Voimia sinulle! :hug:

Narsistisia piirteitä näin äkkisältään todeten. Jokainen ansaitsee parempaa kuin tuo.

Itsekkin miettinyt että taitaa olla tuota, koska isälläni myös samoja piirteitä ja silti hänkin saa minut aina kuitenkin "takaisin".

ap

Älä nyt käsitä väärin mutta ehkä juuri se että isäsi on sellainen on altistanut sinut uudeksi narsistin uhriksi? Vain pohdintaa toivottavasti et loukkaannu.

ap

Älä nyt käsitä väärin mutta ehkä juuri se että isäsi on sellainen on altistanut sinut uudeksi narsistin uhriksi? Vain pohdintaa toivottavasti et loukkaannu.

En loukkaannu, kun itse juuri miettinyt tuota samaa..

ap

Et ole paha etkä huono vaan sinun on annettu ymmärtää niin. :/

millainen on narsisti?

"itsekeskeisyys, manipuloivuus, hallitsevaisuus ja tunteettomuus.
Tunnetasolla tällainen ihminen on pinnallinen, impulsiivinen, kateellinen, toisia omiin tarpeisiinsa käyttävä, ihailua vaativa, itsestään ja ominaisuuksistaan suuria kuvitteleva, vastuuton, ei koe syyllisyyden tuntoa ja lisäksi hänellä on empatian puute. Hän ei ota riittävästi huomioon muita ihmisiä tai heidän tarpeitaan ja oikeuksiaan, vaan käyttäytyy ylimielisesti ja röyhkeästi. Hänellä ei ole kykyä tai halua myötäeläytyä toisen tilanteisiin tai tunteisiin. Narsismin avulla hän suojautuu pienuutta, avuttomuutta, keinottomuutta, kateutta ja riippuvuutta vastaan."

Lainattu sivulta narsistien uhrien tuki ry

Et ole paha etkä huono vaan sinun on annettu ymmärtää niin. :/

millainen on narsisti?

Löysin hyvän linkin http://www.tietopankki.com/narsismi.html

ap

En loukkaannu, kun itse juuri miettinyt tuota samaa..

ap

Hyvä ettet loukkaantunut. Voimia sinulle ja muista että olet hyvä ihminen. :hug:

Yhteistyössä