Katsoin Rimakauhua ja Rakkautta sarjan eikä itkulle meinannut tulla loppua!

  • Viestiketjun aloittaja Ap
  • Ensimmäinen viesti
Ap
Ostin koko Rimakauhua ja Rakkautta 5 kautta. Täytyy sanoa että paras sarja, mitä koskaan tv:ssä näytetty! Mutta se loppu milloin se rachel kuolee ja se viimeinen jakso olivat niin surullisia että itkin varmaan kolme tuntia putkeen ja vielä aamuyölläkin kun heräsin. Itselläkin pieni lapsi ja se niiden poika oli niin ihana ja aattelin koko juttua omalle kohdalle, jos mies kuolisi ja jäisin lapsen kanssa. Sellainen tuska viilsi läpi kun katsoin sitä loppua etten ole varmaan koskaan itkenyt niin paljon että aamulla oli silmät turvoksissa.

Tyhmää kai itkeä jonkun sarjan vuoksi, mutta se niiden suru oli niin käsinkosketeltavaa ja se musiikki. Tuntuu vain, että pitäisi elää jokainen päivä niin kuin se olisi se viimeinen ja sanoa puolisolleen että rakastaa tätä ja olla onnellinen hänestä ja lapsesta/lapsista kun koskaan ei tiedä miten käy. Toinen voi olla yht`äkkiä poissa eikä koskaan saa enää olla hänen kanssaan, ei puhua ei mitään.

Tietääkö muuten, mikä oli se kappale mikä soi siinä viimeisessä jaksossa kun se Adam vei ne Rachelin tuhkat ystäviensä kanssa sinne vuoren rinteelle ja ripotteli ne sinne. Tuttu kappale, mutta en saa pähän kuka sitä esittää ja mikä sen nimi on.
 
vieras2
Se on kyllä ehkä hienoin ja kaunein sarja mitä on olemassa. Niin todellinen, niin hyvää huumoria ja niin käsinkosketeltavaa surua. Se kohtaus kun Rachel kuolee ja kaikki :(
 
vieras
Mä olen sun kanssas aivan samaa mieltä! Paras sarja, kertakaikkiaan! Ne hahmot on jotenkin niin todellisia ja niihin on jokaikiseen helppo samaistua :heart: Itkin itsekin ihan silmät päästäni Rachelin kuolemaa :'( Näyttelijäsuoritukset on mahtavat, oikeita tunteiden tulkkeja :D
 
ap
Jotenkin se kuolema sai itsensä havahtumaan siitä että noin voi käydä kelle vaan ja alkoi miettimään jos itse olisi ollut Adamin housuissa. Tajusipahan vaan miten paljon sitä omaa miestänsä rakastaa. <3
 
joo
Tykkäsin sarjasta, mutta olen päättänyt, että sitä viimeistä tuotantokautta ei oikeastaan ole olemassa. Se kirjoittaja ei sitä olisi vissiin halunnut jatkaa enää, ja sitten lopun varmistamiseksi tappoi sen Rachelin.
 

Yhteistyössä