Katsoiko kukaan sen keskiviikon dokumentin siitä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
karhumiehestä? Itse katsoin vain sieltä täältä niin kertoisko joku että millaisissa olosuhteissa se mies kuoli? Nähtävästi karhu tappoi, mutta tiedetäänkö mitä siellä oikein silloin tapahtui? Ja kuoliko se nainen myös?

mäki katoin ton dokkarin ja sitte vielä hain lisätietoa netistä, olipa hyytävää juttua :o mulla on perverssi halu kuulla se aito footage joka on Treadwellin ystävän hallussa ja jota ei ole julkaistu koskaan. siis ääninauhaa tapahtumista.

Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
mulla on perverssi halu kuulla se aito footage joka on Treadwellin ystävän hallussa ja jota ei ole julkaistu koskaan. siis ääninauhaa tapahtumista.

Sama homma mulla. Mutta se mieshän ehdotti sille ystävälle nauhan tuhoamista ja ehkäpä se on sen tuhonnutkin..

Alkuperäinen kirjoittaja jepu:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
mulla on perverssi halu kuulla se aito footage joka on Treadwellin ystävän hallussa ja jota ei ole julkaistu koskaan. siis ääninauhaa tapahtumista.

Sama homma mulla. Mutta se mieshän ehdotti sille ystävälle nauhan tuhoamista ja ehkäpä se on sen tuhonnutkin..

No joo, on se varmaan tuhottu. Löysin jonkun feikin nauhoitteen kyllä, mutta se todellakin kuulosti heti alkuunsa feikiltä. :(
Löytyi hakusanoilla treadwell bear tape (muistaakseni)

YouTubesta löytyy Steve Irwinin (krokotiilimies) kuolinvideo.
Tai siis se kohtaus, missä se keihäsrausku pistää sitä sydämeen. Se näkyy tästä.
http://www.youtube.com/watch?v=vnSegu4A5Uc

Jotenkin kun se nosti ittensä siinä loppupätkässä muiden yläpuolelle niin tuntui että sai ansionsa mukaan.
Eikä se mies yhtään kunnioittanut luontoa, vaikka kovasti kuvitteli niin. Surkuhupaisaa se itkeminen kuoleen eläimen vieressä, joka on todellista aitoa luontoa..
En kyllä päässyt sen miehen pään sisälle ollenkaan.

Karmeita nämä molemmat tapaukset.

Minua surettaa erityisesti, että se nainenkin Amie kuoli. Olisi edes yrittänyt pelastautua ja juosta pakoon, vaikka kyllä karhu varmaan sen olisi kuitenkin myöhemmin tappanut.

Se jäi epäselväksi, kun en koko ohjelmaa nähnyt, että oliko karhu tappanut heidät juuri ennen kuin paluukyyti saapui paikalle vai oliko tapahtuneesta kulunut jo useita päiviä.

Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:

Minua surettaa erityisesti, että se nainenkin Amie kuoli. Olisi edes yrittänyt pelastautua ja juosta pakoon, vaikka kyllä karhu varmaan sen olisi kuitenkin myöhemmin tappanut.

Se jäi epäselväksi, kun en koko ohjelmaa nähnyt, että oliko karhu tappanut heidät juuri ennen kuin paluukyyti saapui paikalle vai oliko tapahtuneesta kulunut jo useita päiviä.

No kuollut olisi varmaan kumminkin. Ei kait siellä olisi turvaan päässyt minnekkään..

Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:

Eikös Amie kuollut johki polun varrelle, oli yrittänyt paeta?!

Yhteistyössä