Katsoiko kukaan eilisen 4D:n hamstraajista?

Katsoin. Mä olen vähän koukussa näihin hamstrausohjelmiin...mua kiinnostaa sen hamstrauksen psyykkinen puoli..minkä tarpeen täyttämiseen käyttäydytään noin järjettömällä tavalla..?

Se ruokahamsteri oli totaalisen epälooginen siinä ruoanhaaskuussaan..se siis 'säästi' itselleen huomattavta summat rahaa ostellessaan ruokaa pilaantumaan. Vaikeahan se on uskoa, että nää ihmiset on todellisia..mutta kai ne ovat?
 
"minä vain"
Kyllä vähän puistatti, että toinen syö vuoden 2007 ja 2008 ruokia. Sanoo, että on niin teräsmaha.

Niin ja kyllä sen toisenkin perheen sotkut hämmensivät kovasti.

Tosin sama ongelma on meikäläiselläkin, että vuosia sitten tykkäsin kaikenlaisia lippusia ja lappusia ja lehtiä jne. keräillä + nyt sitten on ongelma se, että haluaisin päästä niistä eroon, mutta kun en jaksa alkaa raivaamaan paikkoja ja viemään kaatikselle kaikkea turhaa.

Joten alkaa täälläkin olla karmea sotku tietyissä huoneissa ja varsinkin yläkerrassa. Sitä pitäisi alkaa jossain vaiheessa rakentamaan kuntoon asti, mutta kun ei pysty, kun koko vintti on täynnä kaikenlaista roinaa ja rompetta. Siinä on kyllä melkoinen urakka saada se puhtaaksi.

Samoiten vaatehuoneeseen olen kanssa vuosia sitten jemmannut kaikenlaista joutavaa ja sekin pitäisi kanssa tyhjentää, en vain tiedä missä vaiheessa.

Ylipäätään myös kaikenlaisia turhia lehtiä on siellä sun täällä kasoissa ja niistäkin pitäisi päästä eroon, mutta en tiedä milloin.

Samoiten kaapeissakin löytyy paljon kaikenlaista turhaa, vaan kun en vain jaksa alkaa niitä käymään lävitse ja heittämään turhaa pois.

Eli en tiedä millainen sotku täällä mahtaa esim; 10 vuoden kuluttua olla, kerta nytkin tilanne on jo aika mahdoton. Koko ajan vain tulee turhaa postia ja lehtiä jne. Ja kun vain jaksa niitä viedä roskikseen vaan laitan ne kasoihin sinne sun tänne.

Ylipäätään kodin ilmekin toisin ajoin hermostuttaa kaaoksen takia.
 
"vieras"
Lapsiperhe sai kotinsa siivottua ja lasten huostaanotto peruttiin. Ruokahamstraajalta peruttiin häätö sillä ehdolla että jatkaa siivomista, ei sen kummempia siinä lopussa sanottu.
 

Yhteistyössä