Katsoiko joku eilen Subilta sen Whiten perhe- jutun?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Aikamoista touhua :( Miten voi olla, että se sakki on saanut pitää lapsensa, se yksi vauva kyllä huostaanotettiin siinä lopussa, mutta kauhea määrä lapsia oli niillä narkeilla? Ja eikö USAssa ole mitään kouluvelvollisuutta? Se poikakin jonka äidiltä tuo vauva otettiin pois, sehän vaan kokoajan hillui kotonaan ja sukulaistensa kanssa, eikö se käynyt ollenkaan koulussa?

"aapee"
[QUOTE="vieras";25169537]Eihän Suomessakaan ole mitään kouluvelvollisuutta.[/QUOTE]

Oppivelvollisuus, anteeksi. Onhan Suomessa niin, että jos huoltaja ei järjestä lapselle muunlaista opetusta jos hän ei käy koulussa, niin sekin riittää huostaanoton perusteeksi. Noilla olisi kyllä ollut muitakin syitä.

"aapee"
[QUOTE="Neith";25169681]katsoin ja ihmettelin sitä touhua.. ei ne edes ymmärtäneet hävetä sitä tapaa minkä lapsilleen opettivat..[/QUOTE]

Niinpä, äiti kertoi huumeittenkäytöstään kuin olisi puhunut harrastuksestaan. Äitiä huvitti, kun teini-ikäinen poikansa siinä vieressä luetteli, mitä kaikkia aineita poikakin kiskoo.
Vanhan mummon synttäreilläkin kännättiin ja narkattiin, pikkulapset siellä itkivät kun koko suku riehui ja oli ihan tööt.

"jep"
[QUOTE="aapee";25169776]Niinpä, äiti kertoi huumeittenkäytöstään kuin olisi puhunut harrastuksestaan. Äitiä huvitti, kun teini-ikäinen poikansa siinä vieressä luetteli, mitä kaikkia aineita poikakin kiskoo.
Vanhan mummon synttäreilläkin kännättiin ja narkattiin, pikkulapset siellä itkivät kun koko suku riehui ja oli ihan tööt.[/QUOTE]

Niin ja se yks äiti, oliko se Kirk, oli opettanut sille lapselleen kivoja juttuja.. 'Mä vihaan Dennisiä, se on paskapää, mä näytän sille keskaria ja ammun sen pään tohjoks'... Voi jumalauta. Lopussa olin iloinen että se meni sinne hoitoon, mutta ei siellä tota koko arvomaailmaa saa korjattua, ikävä kyllä.

"aapee"
[QUOTE="jep";25170198]Niin ja se yks äiti, oliko se Kirk, oli opettanut sille lapselleen kivoja juttuja.. 'Mä vihaan Dennisiä, se on paskapää, mä näytän sille keskaria ja ammun sen pään tohjoks'... Voi jumalauta. Lopussa olin iloinen että se meni sinne hoitoon, mutta ei siellä tota koko arvomaailmaa saa korjattua, ikävä kyllä.[/QUOTE]

Juu, tämä oli juuri se sama äiti jolta vauvakin huostaanotettiin. Hänen isompi lapsensa oli toi poika, oliko sen nimi nyt Tylor? Lapsi näytteli keskaria ja puheli tollaisia kokoajan, eipä ole vaikea arvata keneltä oppinut :(

je
[QUOTE="aapee";25170261]Juu, tämä oli juuri se sama äiti jolta vauvakin huostaanotettiin. Hänen isompi lapsensa oli toi poika, oliko sen nimi nyt Tylor? Lapsi näytteli keskaria ja puheli tollaisia kokoajan, eipä ole vaikea arvata keneltä oppinut :([/QUOTE]

Niinpä.. Ei ne edes sanonut sille että älä tollasia puhu. Paitsi kerran se yks nainen sano että älä puhu KAMERAN edessä noin ettet joudu vankilaan. Eli ihan ok touhua niille. Ja kertoi lapsen kuullen ihan avoimesti puukotuksesta ja siitä, kuinka tykkää tapella. Tosiaan hieno homma että se nainen lähti vieroitukseen, mutta ei kovin hyvältä tulevaisuus näytä muuten kun tuollaiset arvot ja käytös. Eikä varmaan tule olemaan kuivilla jos menee takas tonne sukunsa luo, ne kun kaikki oli vielä hullumpia.

Mä kyllä kans ihmettelen tota, että sai pitää sen vanhemman lapsen vaikka vauva vietiin. Kumma logiikka niillä sossuilla.

Yhteistyössä