ihana tuo "minä ja kakkulat"Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Mulla on sama vanha: minä ja kakkulat
Minä näen siellä kyllä kolme nuorta neitosta :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Himpulat ja Vimpulat:en saa nyt jostakin syystä kuvaa vaihdettua, joten siellä on nyt minä ja kuopus 4kk :heart:
Aivan mahtava naurukuva tyttärestäsi!!!Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Mulla on vain lasten kuvat, omaa pärstää ei ole nyt esillä =)
onpa outoo, mulla ei näy! :/Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Minä näen siellä kyllä kolme nuorta neitosta :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Himpulat ja Vimpulat:en saa nyt jostakin syystä kuvaa vaihdettua, joten siellä on nyt minä ja kuopus 4kk :heart:
Kyllä mullakin näkyy 3 tyttöä. =)Alkuperäinen kirjoittaja Himpulat ja Vimpulat:onpa outoo, mulla ei näy! :/Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Minä näen siellä kyllä kolme nuorta neitosta :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Himpulat ja Vimpulat:en saa nyt jostakin syystä kuvaa vaihdettua, joten siellä on nyt minä ja kuopus 4kk :heart:
:heart: :heart: :heart: oi miten ihana raapsutuksia valtavasit täältäAlkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:mulla rohviilissa meidän "vauva" :heart:
Jos ei näy ennen ku olet kirjautunut uudestaan sisään, joskus päivitykset näkyy itellä pienellä viiveellä. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:Kyllä mullakin näkyy 3 tyttöä. =)Alkuperäinen kirjoittaja Himpulat ja Vimpulat:onpa outoo, mulla ei näy! :/Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Minä näen siellä kyllä kolme nuorta neitosta :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Himpulat ja Vimpulat:en saa nyt jostakin syystä kuvaa vaihdettua, joten siellä on nyt minä ja kuopus 4kk :heart: