katselin vanhoja valokuvia ja AUTS.. millasia tyylimokia teiltä löytyy ?

• Viestiketjun aloittaja "ananas"
  • Ensimmäinen viesti
ok
Kerran laitoin hautajaisiin vaaleansiniset "lenkkarit", sellaiset jotka oli muotia joskus -98, spice girls-tyyliset kengät. Kun kaikki omistamani mustat oli niin rumia mielestäni. Olin kyllä tosi nuori :D

Nää on ihania!! :LOL:

Mulla on monissa vanhoissa kuvissa ihan törkeen ISOT vaatteet. Siis S-kokonen ihminen on ostanut kalliilla peessin XL-kokoisen puolireiteen ulottuvan kevyttoppatakin :O Ihan kamala :ashamed:

Mulla oli myöhemmin parhaina baarivaatteina pinkit keinonahkahousut ja kukallinen hihaton, hyvin lyhyt trikootoppi. :x

ok
Kerran laitoin hautajaisiin vaaleansiniset "lenkkarit", sellaiset jotka oli muotia joskus -98, spice girls-tyyliset kengät. Kun kaikki omistamani mustat oli niin rumia mielestäni. Olin kyllä tosi nuori :D
Tarkemmin kun mietin, niin mulla oli yhdet mustat kengät siihen aikaan, maiharit. Ei silloin omistettu (ainakaan teinit) useita kenkiä joka tilanteeseen, oli ne joita käytettiin, ei mitään varakenkiä.

iso takki
Mulla on ollut 90-luvun puolivälin jälkeen lukiossa polvii asti ulottuva vihreä topattu parkatakki talvitakkina ja se oli silloin hemmetin upea mielestäni! Ja se oli myös kallis... Aitoa turkista hupussa ja sitä rataa. Olen pitänyt sitä nyt viimeisilläni raskaana päälläni ja olen nyt 30 kg painavampi kuin lukiossa ja se takki on edelleen VÄLJÄ!!! :O ja on se muutenkin aika kauhean näköinen.

Mutsi on ollut tyytyväinen.. Kasvun varaa ainakin on riittävästi varattu :D

Yhteistyössä