Katselijasta osalliseksi

  • Viestiketjun aloittaja Aatu75
  • Ensimmäinen viesti
Aatu75
Olemme keski-ikäinen aviopari, jonka seksielämä on saanut uutta eloa. Ensin seksilelut ja yhdessä runkkaaminen. Sitten tuli puhetta, että joku katselisi meidän seksiä. Sopiva katselija löytyi läheltä, kun meille molemmille kävi naapurin rouva, sanotaan vaikka Kirsti. Sovimme, että vaimoni ottaa tämän puheeksi. Minä olin toisaalta todella kiihottunut ajatuksesta, mutta toisaalta vähän jännittikin. Saimme sitten sovituksi yhden arki-illan, jolloin olimme yksin kotona. Kirsti tuli meille ja siirryimme makuuhuoneeseen. Sälekaihtimet laitettiin kiinni, mutta valot olivat huoneessa päällä. Kirsti istui nojatuoliin sängyn jalkopäädyn puolelle. Hänellä oli yllä urheilulegginsit ja väljä paita. Vähän hapuillen aloimme suutelemaan vaimoni kanssa ja katselimme välillä Kirstiä, joka hymyili kiinnostuneen näköisenä. Puristelin vaimoni pyllyä ja rintoja. Pikkuhiljaa asiat etenivät ja lopulta vaimo laski housuni ja vapautti seisovan kullini. Etukäteen vähän jännitin, että jos ei seisoisi, mutta kun Kirsti katsoi meitä ja vaimoni runkkasi minua suorastaan esitellen, niin seisokki oli todella kova. Vaimo otti minulta suihin ja minä katsoin Kirstiä. Kirstin naama punotti ja hän hyväili itseään vaatteiden päältä. Kävelin kulli pystyssä Kirstin ohi ja hain vaatehuoneesta kaksi hieromasauvaa ja liukkaria. Annoin toisen sauvan Kirstille ja toisella aloin hyväilemään vaimoani. Vaimo oli jalat levällään Kirstiä kohti ja minä hieroin välillä klitorista ja välillä työntelin sisään. Katsoin taakseni ja näin, että Kirsti on riisunut housunsa ja hyväilee pilluaan sormin ja sauvalla. Sain hierottua vaimolleni orgasmin. Nostin hänen toisen jalkansa ylös ja käänsin pillua hyvin näkösälle Kirstiin päin. Työnsin kovan kullini sisään ja aloin työnnellä edes takaisin. Pian Kirsti tuli vaimoni viereen istumaan ja katseli läheltä kun kullini painoi edestakaisin. Hän toi kasvonsa suorastaan vaimoni jalkoväliin ja lipoi kielellään vaimoni klitorista ja osuihan se kullin varteenkin. Katselin vaimoani ja hän hymyili myöntyväisen näköisenä. En ollut ihan varma mistä on kyse, mutta vedin kullini ulos ja se seisoi Kirstin kasvojen edessä. Kirsti tarttui kulliini kädellä ja otti terskan suuhunsa. Vaimoni hyväili Kirstin hiuksia ja katseli minua. Kirsti imi taidokkaasti ja tunsin, että en kestä kauaa. Vedin kullini ulos Kirstin suusta ja seisoin siinä naisten edessä. Vaimo katsoi vuoroin minua ja Kirstiä ja kysyi, että haluatteko panna? Kirsti levitti jalkansa vastauksena ja minä katselin vaimoani. Hän sanoi, että pane Kirstiä. Menin kontilleni Kirstin jalkojen väliin ja vaimo ohjasi kulliani sisään. Työntelin rauhallisesti ja yritin nauttia ennen kuin tulen. Vaimo meni Kirstin taakse, nosti paidan pois päältä ja riisui rintaliivit. Kirstillä oli isot aikuisen naisen rinnat, jotka heiluvat nussimisen tahdissa. Vaimo otti oman sauvansa ja hieroi sillä Kirstin klitorista. Pieni värinä tuntui minullekin, enkä pystynyt enää pidättelemään. Kerroin etukäteen, että nyt tulee ja nousin seisomaan. Ruiskin spermani Kirstin rinnoille. Kirstikin huokaili jo voimakkaasti. Otin vielä toisen sauvan ja työntelin sitä varovasti Kirstin pilluun, kun vaimoni pitii omaa sauvaansa klitoriksella. Pian Kirstikin tuli niin että koko vartalo tärisi. Tästä tapahtumasta jäi hyvä fiilis. Nyt seuraava jännityksen aihe on se, että kuka mies tulee katselemaan ja osallistumaan?
 
vierailija
Hieno juttu. Meillä vaimolla on semmoinen tapa, että jos hänet yllätetään kotona tai mökillä ilkosillaan, hän ei millään tunnu saavan vaatteita ylleen. Tuli kalastaja rantaan kaloja myymään ja vaimo meni sinne Eevan puvussa ostosta tekemään, valikoi ja viipyi, jäi suustaan kiinni. Kun tuli, oli yhtä liukas kuin kalansa.
 

Yhteistyössä