Hiihtolomalla

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olimme kaksi keski-ikäistä pariskuntaa Lapissa toisen pariskunnan mökillä. Me miehet olemme koulu- ja opiskelukavereita. Molemmat olemme olleet naimisissa parikymmentä vuotta ja lapsia on. Olimmme viettäneet mukavan päivän hiihtoladuilla ja mökillä. Illalla saunottiin ensin miehet ja sitten naiset keskenään. Pitkän päivän ja saunaoluiden jälkeen olin väsynyt ja sanoin Pertille, että menen nukkumaan. Nukahdin hetkeksi ja kun havahduin, huomasin, että vaimo ei ole vielä tullut viereen. Kuulin alakerrasta juttelua ja naurua. Nousin sängyn laidalle ja aioin pyytää hiljaisuutta ja vaimoa nukkumaan. Kun raotin huoneen ovea, niin näin parvelta olohuoneen nurkkasohvalle. Siellä istuivat kaikki kolme saunatakit päällä, Pertti keskellä ja vaimot vieressä. Pöydällä oli viinipullo ja kaikilla lasit edessä. Kaikki naureskelivat, mutta en kuullut puheita ihan selvästi. Sitten Annu suuteli Perttiä ja sanoi sen jälkeen vaimolle että kokeile vaan ja nauroi. Vaimo kääntyi Perttiin päin ja suuteli häntä lyhyesti. Taas kaikki nauroivat. Sitten Petri kääntyi taas Annuun päin, suuteli tätä ja laittoi kätensä saunatakin aukosta sisään ja hieroi rintaa. Kaikki olivat nyt hiljaa ja katselivat toisiaan. Sitten vaimoni avasi saunatakkinsa vyötä ja paljasti rintojaan, jotka olivat paljon Annun omia isommat. Sitten hän tuli Pertin viereen polvilleen, antoi rintojen roikkua vapaana ja suuteli tätä. Tämä suudelma kesti pitkään ja Pertin kädet leipoivat vaimoni rintoja. Annu tarttui Pertin saunatakin vyöhön, avasi sen ja Pertin seisova kalu paljastui. Annu runkkasi sitä ja sanoi vaimolleni, että katso tätä. Vaimo katsoi seisovaa kalua ja kysyi, että saako maistaa. Annu sanoi, että maistetaan vaan ja tuli myös polvilleen sohvalle. Annu otti kalun suuhunsa ja vaimoni katseli. Sitten suihin ottaja vaihtui ja oli vaimoni vuoro. Pertti huokaili ja katsoi naisiaan. Annu nousi sohvalta, tuli vaimoni luo ja riisui tämän saunatakin. Annu työnsi vaimoni istumaan sohvalle, levitti hänen jalat ja asettui nuolemaan jalkoväliä. Vaimo nojasi silmät kiinni sohvan selkänojaan ja hieroi toista rintaansa. Tässä vaiheessa minä olin polvillani huoneen lattialla ja runkkasin kivikovaa kulliani. Pertti nousi sohvalta ja Annu siirtyi pois vaimoni haaroista. Pertti asettui kulli tanassa vaimoni eteen. Annu tarttui miehensä kulliin ja ohjasi sitä vaimoni pillun huulille. Annu levitti käsillään vaimoni jalat äärimmilleen ja Pertti työnteli kaluaan sisään ja ulos. Tämä näky oli todella kiihottava, runkkasin kaluani ja tunsin kuinka spermalasti lensi oveen ja lattialle. Alhaalla meno kiihtyi, Annu hieroi sormillaan vaimoni klitorista ja Pertti pani. Tiesin, että vaimoni on tulossa, koska hän puristi jalkojaan yhteen ja naama punotti. Sitten vaimo alkoi täristä, naama vääntyi ja hän tuli. Pertti istui sohvalle kalu edelleen pystyssä, vaimoni elpyi vieressä haarat levällään. Annu asettui hajareisin miehensä syliin ja ohjasi kalun pilluunsa. Annu vatkasi leveää takapuoltaan ylös alas, kunnes Pertti ähkäisi ja laukesi vaimoonsa. Annu nousi ratsailta ja Pertin spermainen kalu veltostui pikku hiljaa. Kaikki hymyiliivät, vilkuilivat vähän ylös päin ja pitivät sormea suun edessä. Minä vedin alushousut jalkaani, pyyhin spermoja pyyhkeeseen ja menin peiton alle. Pian kuulin portaiden natinasta, että vaimo oli tulossa. Hän tuli viereeni ja minä esitin unista ja mutisin vähän. Vaimo antoi pusun poskelle ja kuiskasi, että hyvää yötä.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Minulla hyvinkin samankaltainen kokemus. Sillä erotuksella, että kun hiivin katsomaan hiihtolomamökin parvelta alas, niin vaimoni oli kaverini kanssa kaksin sohvalla. Suutelivat sohvalla, kaverin saunatakki oli auki ja vaimo runkkaili seisovaa kalua. Pian vaimo pyörähti syliinsä istumaan, sovitteli ehkä käsin kalua pilluun ja aloitti ylös alas liikkeen. Tässä vaiheessa hänellä oli vielä saunatakki päällä, eli en nähnyt kuin valkoista selkää. Sitten vaimo nousi ratsailta, riisui saunatakin, laski sen sohvalle alustaksi ja meni sohvalle istumaan haarat levällään. Kaveri asettui jalkoväliin ja pani. Vaimo piteli kättä suunsä edessä ja tuijotti kaveria. Tässäkin tapauksessa minä aisurin osassa runkkasin ja laukesin. Oli tosi kiihottava näky, jota en olisi uskonut näkeväni. Mutta niin vain kiima vei mennessään minunkin vaimon. En ikinä ole ottanut tätä puheeksi, mutta puhumme kyllä seksin yhteydessä vieraista. Olen puhunut pannessani, että ajattele jos tämä kaveri panisi sinua. Silloin laukean aina hyvin nopeasti.
 
vierailija
Hiihtolomat on meillä parhaita. Vaimon kanssa pannaan aina hiljaisuudessa, kun muut nukkuvat. Kerran meillä oli anoppi mukana. Minä n. nelikymppinen ja anoppi 60 ja risat. Vaimo ja lapset lähtivät kauppaan, anoppi oli saunassa. Tuli sieltä ja meni makuuhuoneeseensa saunatakki päällä. Meillä oli ollut vähän silmäilyjä, kun vähissä vaatteissa ja pyyhkeissä kuljettiin. Jätti luultavasti tahallaa oven aika auki. Näin peilin kautta kun kuivaili itseään. Nousin sohvalta, koputin oveen ja menin sisään. Anopilla oli tässä vaiheessa vain pikkuhousut jalassa. Hän katsoi minua, ei peitellyt rintojaan. Menin liki, työnsin anopin sängyn laidalle istumaan. Laskin oloasun housuni ja bokserini alas ja paljastin seisovan kullini. Anoppi otti pikkuhousut pois, meni sängylle selälleen ja levitti jalkansa. Pillu oli luonnontilassa, karvainen. Menin jalkojen väliin, sovitin kulliani sisään, anoppi makasi liikkumatta. Emme kumpikaan puhuneet mitään, panin kovaa ja anoppi huohotti. Sitten hän sanoi nimeni ja että tule nopeasti. Sillä hetkellä laukesin, työnsin vielä pari kertaa pohjaan saakka. Anoppi hymyili ja sanoi, että alahan mennä. Minä puin päälleni ja menin jatkamaan tv:n katselua. Anoppi puki myös päälleen ja pian muu väki tuli kaupasta.
 

Yhteistyössä