Vieraalle antautunut.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Meillä on tuttavapariskunta, jonka kanssa vietämme mökillä yhteisiä viikonloppuja.
Yhteisaunassa käydessä on huomannut miehen omaavan melko ison kalun, siittä vaimoani joskus leikilläni kiusannut tekisiko mieli, sievä ja siveä vaimoni on sanonut ettei voisi ajatellakkaan sellaista.
Tänä viikonloppuna pariskunnan vaimo ei kerinnyt mukaan, saunoimme kolmistaan tavalliseen tapaan.
Otin muutaman oluen liikaa ja sanoin lähteväni nukkumaan ja toivottelin mukavaa loppuiltaa.
Torkahdin mökissä hetkeksi vain pyyhe kietaistuna lanteille, heräsin ja muistin vaatteiden jääneen saunan pukuhuoneeseen.
Palasin saunalle hakemaan vaatteitani, ovi oli jo vähän raollaan kun aukaisin sen. Näin vaimoni nostetun vastapäistä seinää vasten ja miehen naivan pitkillä vedoilla. Kiihkeän ja eläimellisen naimisen nähdessäni mustasukkaisuuden sijaan kiihotuin, pyyhe putosi, naintia katsellessa aloin tyydyttämään itseäni. Vaimoni alkoi selvästi lähestymään orgasmia, suutelu ei enään oikein onnistunut ja melkein kiinni olevin silmin siirsikin päänsä miehen olkapäälle. Sitten vaimo havahtui ja huomasi minut ovensuussa, silmät pyöristyi pelästyksestä ja hän yritti rimpuilla irti, mies kuitenkin seivästi isolla kalullaan vaimoni niin tiukasti seinää vasten ettei siittä ollut mahdollisuutta päästä pois. Vaimoni siirsi katseensa alemmas ja huomasi minun runkkaavan, hetken kuluttua katsoimme taas toisiamme silmiin ja huomasin ensin hämmästyneen ja sitten takaisin nautintoon vajoavat silmät. Kohta jo orgasmi tulikin niin voimakkaana että tyynessä kesäillassa avoimesta ovesta ääni kantautui järven pintaa pitkin.
Vaimon avatessa taas silmänsä ja katsoessa minua laukesin itsekkin. Kuivasin pyyhkeellä spermani lattialta ja katsoin samalla kun mieskin oli lähellä tulemista, tahti kiihtyi hurjaksi ja miehen lauetessa vaimonikin sai yhtäaikaa orgasmin, vielä kovemman kuin ensimmäinen.
Poistuin takaisin mökkiin, katseluni jäi minun ja vaimoni salaisuudeksi.
Mökin ikkunan kulmasta katsoin vielä saunalle päin, mies tuli ovesta ulos ja lähti kävelemään laiturille, iso kalu vieläkin aika kovassa stondiksessa. Vaimoni tuli perässä laiturille ja naapurimökin pariskunta katsoi heitä saunansa terassilta, orgasmien äänet kuultuaan nyt varmaan ymmärsivät mistä ne tuli, vaimoni oli antautunut isolle vieraalle kalulle joka oli pumpannut spermansa syvälle hänen sisäänsä.
 
vierailija
Meillä on tuttavapariskunta, jonka kanssa vietämme mökillä yhteisiä viikonloppuja.
Yhteisaunassa käydessä on huomannut miehen omaavan melko ison kalun, siittä vaimoani joskus leikilläni kiusannut tekisiko mieli, sievä ja siveä vaimoni on sanonut ettei voisi ajatellakkaan sellaista.
Tänä viikonloppuna pariskunnan vaimo ei kerinnyt mukaan, saunoimme kolmistaan tavalliseen tapaan.
Otin muutaman oluen liikaa ja sanoin lähteväni nukkumaan ja toivottelin mukavaa loppuiltaa.
Torkahdin mökissä hetkeksi vain pyyhe kietaistuna lanteille, heräsin ja muistin vaatteiden jääneen saunan pukuhuoneeseen.
Palasin saunalle hakemaan vaatteitani, ovi oli jo vähän raollaan kun aukaisin sen. Näin vaimoni nostetun vastapäistä seinää vasten ja miehen naivan pitkillä vedoilla. Kiihkeän ja eläimellisen naimisen nähdessäni mustasukkaisuuden sijaan kiihotuin, pyyhe putosi, naintia katsellessa aloin tyydyttämään itseäni. Vaimoni alkoi selvästi lähestymään orgasmia, suutelu ei enään oikein onnistunut ja melkein kiinni olevin silmin siirsikin päänsä miehen olkapäälle. Sitten vaimo havahtui ja huomasi minut ovensuussa, silmät pyöristyi pelästyksestä ja hän yritti rimpuilla irti, mies kuitenkin seivästi isolla kalullaan vaimoni niin tiukasti seinää vasten ettei siittä ollut mahdollisuutta päästä pois. Vaimoni siirsi katseensa alemmas ja huomasi minun runkkaavan, hetken kuluttua katsoimme taas toisiamme silmiin ja huomasin ensin hämmästyneen ja sitten takaisin nautintoon vajoavat silmät. Kohta jo orgasmi tulikin niin voimakkaana että tyynessä kesäillassa avoimesta ovesta ääni kantautui järven pintaa pitkin.
Vaimon avatessa taas silmänsä ja katsoessa minua laukesin itsekkin. Kuivasin pyyhkeellä spermani lattialta ja katsoin samalla kun mieskin oli lähellä tulemista, tahti kiihtyi hurjaksi ja miehen lauetessa vaimonikin sai yhtäaikaa orgasmin, vielä kovemman kuin ensimmäinen.
Poistuin takaisin mökkiin, katseluni jäi minun ja vaimoni salaisuudeksi.
Mökin ikkunan kulmasta katsoin vielä saunalle päin, mies tuli ovesta ulos ja lähti kävelemään laiturille, iso kalu vieläkin aika kovassa stondiksessa. Vaimoni tuli perässä laiturille ja naapurimökin pariskunta katsoi heitä saunansa terassilta, orgasmien äänet kuultuaan nyt varmaan ymmärsivät mistä ne tuli, vaimoni oli antautunut isolle vieraalle kalulle joka oli pumpannut spermansa syvälle hänen sisäänsä.
Saimme myöhemmin tietää, että juuri tuona päivänä vaimoni oli tullut raskaaksi vieraan elimen voimasta. Vaimoni oli yrittänyt rimpuilla irti, mutta ei ollut päässyt pakoon. Kaitselmus oli päättänyt, että tästä pettämisestä pitää maksaa kova hinta. Vaimoni oli alkanut odottaa vauvaa yhdelle parhaista kavereistani! Ja minä olin vain katsellut vierestä! Valtavia olivat itsesyytökseni, sillä oli tapahtunut sellaista, mitä ei voisi millään perua! Ajattelin, että samalla tavalla täytyy myös hyvitys saada. Minun oli saatava kaverini vaimo raskaaksi! Vain siten voisimme olla sujut.

Puoli vuotta myöhemmin oli aikomus saunoa taas kaikki yhdessä. Tuttavapariskunnan vaimo oli yllättynyt vaimoni raskaudesta: "Kaunis vauvamaha! Onnea tulevalle äidille!" Enemmän tai vähemmän hyvällä syyllä kaverini sai puhuttua naiset niin, että hän menisi minun vaimoni kanssa ensin saunaan.

Kuulin raolleen jääneen pukuhuoneen oven välistä tutut äänet ja vinkkasin kosto mielessäni kaverini vaimon myös kuuntelemaan.

– Eikö ollutkin ihan mahtava se meidän pano, sillä kerralla, kun vaimoni ei päässyt tänne paikalle? (lempeä asenne)
– Yritin kyllä rimpuilla irti otteestasi! Sä suoraan sanottuna pakotit mut raskaaksi! (tiuskaisu)
– Kyllähän sinä sitä silti halusit, kun alun perin annoit minun tulla... ja halusit myös loppuun asti! (johdatteleva toteamus)
– Nojoo, ei käy kieltäminen... (hymyä)

Kaverini oli saman tien taas vaimoni kimpussa.

Tällä kertaa vaimoni huomasi kaksi silmäparia todistamassa kiellettyä yhteyttä. Minua ei tällä kertaa tilanne kiihottanut. Sen sijaan huomasin, että kaverini vaimo oli laskenut kaikki housunsa alas ja sormeili alapäätään. Samalla hän puri hampaillaan alahuultaan, kuin rangaistakseen itseään. Hetken aikaa yritettyään kiihottumista, hän kuitenkin lähti juoksemaan metsään reppunsa kanssa, alapää yhä paljaana. Juoksin perässä. Varsinainen pikajuoksijatar! Löysin hänet parin minuutin etsintöjen jälkeen. Hän oli löytänyt metsästä paikan, jossa itkeä rauhassa.

– Ja minä kun olin suunnitellut, että tekisimme vauvaa täällä, minä ja mieheni. Sitten selvisikin, että hän oli pettänyt minua ja vedättänyt jo puoli vuotta! Hemmetin kusipää, eron mä siitä haluan!
– Ja sinä. Sinun vaimosi! Hyvänen aika sentään!

Kaverini vaimo katsoi minua tiukasti.
– Sen vauvan minä silti haluan. Minulla on hyvät mahdollisuudet tulla raskaaksi, on meinaan se aika kuukaudesta. Sinä saat panna minua!

En ollut varma mitä ajatella. Siinä hän oli, minun toiveeni lausunut ääneen. En kuitenkaan ollut varma, että halusinko sittenkään kostaa samalla mitalla. Se ei olisi oikein vaimoani kohtaan, vaikka hän olikin pettänyt minua.

Kaverini vaimo oli kuitenkin aikamoinen domina. Lyhyt, olkapäille asti ulottuva aaltoileva tumma tukka. Alapäätä kaunisti rehevä tukanvärinen karvoitus.

Hän asettui eläimellisesti polvilleen. Ihana perse! Sielläkin oli muutama kiihottava tumma karva! Vein suuni peppukarvojen lähelle ja otin niistä otteen hampaillani ja kiskaisin. Muutama karva jäi suuhuni hampaiden väliin. Kaverini vaimo kiljaisi kivusta, kun karvat repesivät hänestä irti, mutta silti hän selvästikin nautti tilanteesta. Hän oli kuin kesytön naarasleijona. Muristen hän hyppäsi kimppuuni kaataen minut selälleen maahan. Hän suorastaan repi vaatteet päältäni!

Sen jälkeen tämä tiukka täti pakotti käteni hänen paitansa alle. Käsillään hän ohjasi molemmat käteni hänen pienille rinnoilleen. Sen jälkeen hän nosti paitansa pois päältään. Nyt me olimme molemmat täysin alasti. Domina katseli minua hiukan ärtyneen oloisena, odottaen, että minulla alkaisi kunnolla seisomaan. Hänen muotojaan katsellessani se onnistuikin aika nopeasti.

Domina asettui uudestaan polvilleen pylly pystyyn. Naisella oli niin sanottu takapillu, eli helpompi panna pepun puolelta. Pillu ikään kuin kutsui elintäni sisäänsä. Asetin elimeni aukon lähelle. Dominan häpyhuulet tarttuivat elimeeni imaisten sen dominan kaikkein pyhimpään. Tuntui niin sairaan hyvältä! Vaimoni ei ikinä ollut näin himokas nainen minua kohtaan! Domina alkoi olla alapäästään jo aika kostea. Työnsin elintäni edestakaisin hänen sisällään eläimellisen himokkaasti. Tiukka himokas pillu sai minut unohtamaan vaimoni.

Otin elimeni pois, jotta en laukeaisi liian nopeasti. Nuolin dominan peräaukon kielelläni. Hitaasti ja hartaasti. Nainen selvästi nautti siitä. Sen jälkeen nuolin ja suutelin naisen paljaat pakarat kauttaaltaan. Sen jälkeen asetin elimeni taas hänen häpyhuulilleen. Ahneena ne ottivat elimeni jälleen hallintaansa. Olin taas dominan sisällä tekemässä työntöjä. Sitten domina otti ohjat käsiinsä ja alkoi itse työntää paljasta persettään päättäväisesti kroppaani kohti, suorastaan raivoisalla vimmalla. Minä vain olin paikallani hänen takanaan ja otin naisen paljaan perseen iskuja kropallani vastaan. Domina nai nyt minua. Dominan sisällä oleva elimeni kiihottui sanoinkuvaamattomasti dominan voimakkaasta naisellisesta hallinnasta. Luulin aina, että mies hallinnoi yhdyntää, mutta tässä olikin nainen, joka selvästi osasi hallita miestä! Domina oli selvästi päättänyt, että nyt oli lisääntymisen aika ja hän ottaisi siemenet vaikka väkisin. Se, että nainen hallitsi yhdyntää, kiihotti minut sellaiseen pisteeseen, että sperma yhtäkkiä purkautui tulivuoren lailla dominan sisään. Sillä hetkellä domina painoi paljaan perseensä kiinni minuun. Hän oli edelleen vahva, tilanteen hallitsija. Hänen kroppansa piti tiukasti elimeni sisällään. Sain orgasmin, jota en ikinä ollut kokenut oman vaimoni kanssa! Domina itsekin vaikutti jotain saaneelta. Huomasimme molemmat, että pari pupua katseli meitä.

Sen jälkeen domina yllättäen jatkoikin liikesarjaa. Yhä osittain erektiossa oleva elimeni yllättyi. Hän selvästikin yritti saada minut laukeamaan uudestaan, joten hän päätti estää minua tai tarkemmin sanottuna elintäni väsymästä. Yritin ottaa tilannetta haltuuni, mutta domina ei antanut minulle sitä mahdollisuutta. Elimestäni valui yhä nestettä hänen sisällään. Pian elimeni olikin taas jo täysissä voimissaan.

Domina työnsi minut perseellään puuta vasten. Olin niin sanotusti puun ja kuoren välissä. Hän ei selvästikään halunnut antaa minulle yhtään mahdollisuutta olla tilanteen herra. Suljin silmäni ja alistuin siihen, että nainen hallitsee nyt. Hän haluaa lisää siemeniä! Hän kiihotti liikesarjallaan minut taas siihen pisteeseen, että en voinut muuta kuin antaa sperman purkautua hänen sisäänsä. Kun se tapahtui, domina suorastaan litisti minut puuta vasten. Siinä kohtaa hän karjaisi todella eläimellisesti. Sen jälkeen hän pysyi paikallaan jonkin aikaa, kunnes vihdoinkin päästi elimeni vapaaksi ilmaa haukkaamaan.

Hän kääntyi ympäri ja suuteli minua. Taas hän painoi minut puuta vasten. Suutelu oli ihana jälkiruoka, mutta elimeni ei jaksanut enempää. Tyytyväisenä ja väsyneenä elimeni erektio alkoi kadota. Minun elimestäni tuli yhä pisaroita siemennestettä. Domina otti elimeni suuhunsa, imaisi pisarat ja nielaisi. Hän tyhjensi minut perusteellisesti.

Sen jälkeen kaverini vaimo puki päälleen pienet rinnat peittävän topin ja kiihottavan seksikkäät narustringit! Etupuoli peitti alapään karvoituksen, mutta peppu näkyi käytännössä yhä kokonaan! Nam!

Sen jälkeen hän otti videokameran, jonka hän oli selvästikin ehtinyt piilottaa ja pistää päälle ennen kuin saavuin paikalle kuulemaan hänen itkuvirtensä.
– Kuvasit sä kaiken?
– Joo. Sammutin nauhoituksen just.
– Mitä sä aiot tehdä sillä? Pistää nettiin?
– Aikuisten oikeasti: halusin vain talteen sen arvokkaan hetken elämästäni, kun tulen raskaaksi ensimmäistä kertaa ikinä. Siis jos nyt tulin...
– Missä sun sormukset muuten on?
– Tallessa. Otin ne pois ennen kuin löysit minut. Halusin olla sinulle vapaa naaras.

Lähdin kaverini vaimon kanssa takaisin kohti saunaa. Domina oli yhä vain topissa ja naruissa. Minä olin pukenut päälleni kaikki ne rikkirevityt vaatteeni. Pistin tupakan suuhuni ja palamaan.

Saunan terassilla istuskelivat kaverini päällään shortsit ja vaimoni puolestaan oli ilkosen alasti jalat hiukan levällään. Näki, että naista oli taas pantu ja halvalla. Kuin vain kaverini seksinukke.

Domina otti sormukset repustaan ja pudotti ne kaverini kaljatuoppiin. Minä päätin seurata esimerkkiä. Otin oman sormukseni pois sormestani ja pudotin sen suoraan kohti vaimoni jalkoväliä. Sormus kosketti hänen häpyhuuliaan. Se oli todella kylmä kosketus. Vaimoni irvisti.

Kaitselmus näki, että erosimme molemmat juuri tuolloin. Paperilla eroprosessi kesti kauemmin. Kaverini ja tuleva entinen vaimoni jäivät hiljaa istuskelemaan paikoilleen. He ymmärsivät, että tässä oli tapahtunut paljon muutakin kuin vain heidän himokas sessionsa.

Domina ja minä menimme laiturille istuskelemaan. Meillä oli alkoholipitoiset siiderit. Nautimme niistä ja toisistamme. Suutelimme. Käteni vaelteli hänen paljailla pakaroillaan. Hän nautti siitä. Hän vastasi hellällä suudelmalla. Ilta-aurinko alkoi laskea. Suljin syliini minulle erittäin rakkaan tulevan aviovaimoni, dominan, ensimmäisen ikioman lapseni äidin. ♡
 
vierailija
Kun katselit vaimoasi tuon toisen miehen kanssa yhdynnässä niin nautit siitä mutta tiesit kyllä vaimosi mahdollisuudesta tulla raskaaksi. Ajattelitko sitä mahdollisuutta kun tilanne oli päällä?
 
vierailija
Tyypillinen niiden miesten ongelma, jotka nauttii siitä, kun näkevät vaimonsa yhdynnässä toisen miehen kanssa.

Toisaalta, mitä väliä, tässä tapauksessa.
Sai tilalle paremman naisen. ♡
 
vierailija
Kun katselit vaimoasi tuon toisen miehen kanssa yhdynnässä niin nautit siitä mutta tiesit kyllä vaimosi mahdollisuudesta tulla raskaaksi. Ajattelitko sitä mahdollisuutta kun tilanne oli päällä?
Otapa huomioon, että se toinen mies ei päästänyt vaimoa tilanteesta pois, vaikka nainen kyllä yritti rimpuilla irti!

> Sitten vaimo havahtui ja huomasi minut ovensuussa, silmät pyöristyi pelästyksestä ja hän yritti rimpuilla irti, mies kuitenkin seivästi isolla kalullaan vaimoni niin tiukasti seinää vasten ettei siittä ollut mahdollisuutta päästä pois.
 
vierailija
kaikilla pitäisi kokeilla panna kaverin vaimoa ja kaikkien vaimojen kannattaa kokeilla kavereiden miehiä tai miesporukoita.
suomessa uskonnot on jotenkin opettaneet että nainen ei saa harrastaa seksiä kuin yhden miehen kanssa mutta milestäni se olisi paljon parempi jos useampi Panisi niin tavara pysyisi kiimaisena ja halut korkealla naisilla. Moni nainen kokee haluttomuutta mutta se johtuu siitä että kun samaa miestä panee 16 vuotiaasta vaikka 35 vuotiaaksi niin se on sama kuin söis joka päivä hernekeittoa niin ei ole hyvä elämä. Muutaman keran viikossa jos hoitaisi himoja vaikka työkavereiden kanssa tai tiderissä niin luulen että kotona mieskin olisi aika kiimassa kun vaimo tulee pantuna kotiin ja mies pääsee panemaan uudelleen syntynyttä vaimoa. Ymmärrän kyllä että kaikki suojaus ja turvallisuus olisi hoidettava mutta ehkä se parin vaihto olisi helpoin niin molemmat voisi pettää yhtä aikaa toista ja nauttia turvallisesti kotona laukeamisesta.
 

Yhteistyössä