Niin on uhkatekijä kolarissa, mutta ei aiheuta kolaria. E-mersu haljenneella tuulilasilla on taatusti turvallisempi kuin moottoripyörä. Joko moottoripyöräily pitää kieltää tai sitten päästää mersu läpi katsastuksesta.Halkeama tuulilasissa on iso uhkatekijä koska se on osa turvarakennetta.
Opettele tuntemaan tekniikka ennenkuin arvostelet
Ei kai se uusi systeemi ole. Nastarenkaissa nastoja pitää olla tietty määrä ja symmetrisesti.Mikä tää uusi systeemi on, että katsastuksessa laskevat renkaiden nastoja?
Pitää mennä kesärenkailla katsastukseen.
Eihän moottoripyöräkään aiheuta kolaria täh häh? On se kumma ettei oma eikä kyydissä olevien turvallisuus kiinnosta vaan pitäis saada ajaa turvattomalla autolla. Turvatyyny esmes tarvitsee sen tuulilasin jos se lasi räsähtää samantien hajalle niin voi voiNiin on uhkatekijä kolarissa, mutta ei aiheuta kolaria. E-mersu haljenneella tuulilasilla on taatusti turvallisempi kuin moottoripyörä. Joko moottoripyöräily pitää kieltää tai sitten päästää mersu läpi katsastuksesta.
Ei aiheuta moottoripyörä ja juuri sen takia se ei ole kiellettykään. Ei pitäisi olla sellaisen autonkaan, joka ei aiheuta kolaria ja joka on moottoripyörää turvallisempi kolaritilanteessa.Eihän moottoripyöräkään aiheuta kolaria täh häh? On se kumma ettei oma eikä kyydissä olevien turvallisuus kiinnosta vaan pitäis saada ajaa turvattomalla autolla. Turvatyyny esmes tarvitsee sen tuulilasin jos se lasi räsähtää samantien hajalle niin voi voi
Ihan turhaan on pitää myös turvavyötä tai kehittää turvatyynyjä tai jarrujaKatsastuksessa pitäisi hylätä vain autot, jotka ovat selvä kolaririski. Esim. renkaan ripustukset ovat poikki tai iskarit niin kuluneet, että pienetkin epätasaisuudet johtavat auton irtoamiseen tiestä.
On olemassa autoja, joissa ei ole turvatyynyjä tai edes turvavöitä. Ei niitä hylätä katsastuksessa sillä perusteella.Ihan turhaan on pitää myös turvavyötä tai kehittää turvatyynyjä tai jarruja